طی احکام صادره از سوی شعبه چهار دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، 10 سوداگر مرگ در محوطه زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۶۷۴۹۳۴
10 قاچاقجی مواد مخدر در کرمان اعدام شدند

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، طی احکام صادره از سوی شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، 10 سوداگر مرگ در محوطه زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

این افراد از بزرگترین باندهای قاچاق و حمل مواد مخدر در جنوب شرق کشور بوده‌اند که با پیگیری‌های مستمر اداره اطلاعات استان کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

اتهامات اعضای این باند شامل «ح .الف» به اتهام فروش 400 کیلوگرم هروئین و فروش سه کیلو و 900 گرم کراک و مشارکت در حمل 300 کیلوگرم هروئین، «ک.ش» به اتهام مشارکت در حمل 48 کیلو و 700 گرم کراک و مشارکت در حمل 300 کیلوگرم هروئین، «ی.الف» به اتهام مشارکت در حمل 300 کیلوگرم هروئین، «م.س» به اتهام مشارکت در حمل 300 کیلوگرم هروئین و «م.ک» به اتهام مشارکت در حمل 300 کیلوگرم هروئین است.

همچنین «ع.م» به اتهام نگهداری سه کیلو و 600 گرم هروئین و نگهداری 35 کیلو و 100 گرم هروئین و کراک، «ب.س» به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری 54 کیلوگرم هروئین، «الف.چ» به اتهام فروش 45 کیلوگرم هروئین، «ک.ه» به اتهام خرید و فروش 80 کیلوگرم تریاک و به اتهام حمل شش کیلوگرم هروئین اعدام شدند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سحر
United States
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
احتمالا بارها این افراد مثلا با حمل یك كیلو به زندان افتادن اما ازاد شدن كه الان با چنین شرایطی دستگیر شدن بهتر نبود همون اول این كار رو می كردن كه این همه جوون بدبخت نشن

نیازمندی ها