دادستان عمومی و انقلاب آمل خبر داد

انهدام شبکه خرید و فروش نوزادان

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام بزرگترین شبکه توزیع هروئین در پایتخت خبرداد.
کد خبر: ۶۷۱۹۴۳
جزئیات انهدام بزرگترین شبکه توزیع هروئین در پایتخت

سرهنگ محمدبخشنده در مورد جزئیات انهدام بزرگترین شبکه تولید و توزیع هروئین در پایتخت گفت: مأموران عملیاتی پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارشات مردمی اطلاع پیدا می‌کنند که افرادی به هویت‌های «منصور» و «سهراب» به همراه سایر همدستانشان به نام‌های فرامرز،رحمت،قادر و کیانوش در محدوده شهرک راه آهن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین ‏می‌کنند.

وی با بیان اینکه برهمین اساس شناسایی و دستگیری نامبردگان در دستور کار قرار گرفت و گفت: تا اینکه ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ پس از انجام یکسری اقدامات ‏پلیسی و اقدامات در 3 ماه و با اجرای تعقیب و مراقبت در ساعات و تاریخ‌های مختلف مشخص شد که موضوع صحت داشته و پس از اینکه ماموران از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند مرتب را به مقام قضایی منعکس و با توجه به حساسیت موضوع دستور ورود به مخفیگاه و بازداشت متهمان از سوی مرجع قضایی صادر شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات دستگیری اعضای این گروه گفت: اکیپی از ماموران عملیاتی با هماهنگی مرجع قضایی به محل موردنظر اعزام و در اقدامی ‏ضربتی ، بااستفاده از شیوه و شگردهای پلیسی وارد مخفیگاه متهمان شده که با مقاومت طرفین مقابل مواجه می شوند ‏به صورتی که به منظور فرار و امحاء مواد با اسلحه،شمشیر و قمه با ماموران درگیری مسلحانه ایجاد کرده که ‏ماموران با در نظر گرفتن قانون بکارگیری سلاح و با تیر اندازی متقابل ، افراد مسلح بنام های «منصور» و «سهراب» را ‏مورد اصابت گلوله از ناحیه پای چپ قرار می دهند.

وی افزود: پس از زمین گیر کردن آنان و دستگیری سایر همدستان فرامرز، رحمت،قادر و کیانوش، در بازرسی از مخفیگاه مقدار 146 کیلو و 540 گرم هروئین و یک تن مواد اولیه ‏تولید هروئین، یک قبضه سلاح کمری رولور و تعداد 9 فشنگ مربوطه، یک قبضه اسلحه برنو به همراه 63 فشنگ مربوطه و ‏تعداد 2حقه وافور، یک قبضه شمشیر، 5 عدد قمه، یک عدد ترازوی دیجیتال، و چهار دستگاه خودروهای پژو 405 ، خودرو سواری ‏کیا اسپورتیج ، بنز کوپه مدل2007 و پرادو مدل2012 ضبط وکشف شد.

بخشنده افزود: پس ازانتقال متهمان مجروح به ‏بیمارستان امام سجاد(ع) سایر متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر مربوطه دلالت داده شدند و بررسی برای شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطین این پرونده ادامه دارد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همراه
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
باسلام . درود خدا بر سربازان این آب و خاك كه جانشان را در راه حفظ عزت این دیار فدا میكنند ، چه در مرزها چه در قلب پایتخت. اما یك سوال شما را به خدا
یكی به من بگه فرد معتاد و آلوده ای كه 7 ماه در زندان است وقتی آزاد شد نباید پاك شده باشد. یعنی بعد از 7 ماه كه بهش مواد نرسیده بازهم باید... پس قضیه چیز دیگری است بهش مواد رسیده. ترا بخدا بداد زندانها و بازداشتگاهها برسید.

نیازمندی ها