سوشا مکانی دو گل بد از السد قطر خورد

حیف از این فولاد که حذف شد

فولاد خوزستان نیز با تساوی دو -دو در برابر تیم السد قطر در دیدار برگشت ، از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف شد .
کد خبر: ۶۷۳۷۰۶
حیف از این فولاد که حذف شد

به گزارش جام جم ورزشی در این دیدار که در چارچوب مرحله بک هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا برگزار شد تیم فولاد بر روی اشتباه فاحش سوشا مکانی دروازه بان خود در نیمه اول دو گل بد از السد قطر خورد تا تلاش شاگردان حسین فرکی در نیمه دوم تنها به جبران این دو گل خورده بینجامد . دو گلی که با توجه به مساوی بدون گل در قطر برای فولاد افاقه نکرد تا این تیم شایسته جنوبی وداعی غم انگیز با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد .


نادر بلحاج (16) و خلفان ابراهیم (29) تیم قطری را در این بازی از میزبان پیش انداختند ولی در نیمه دوم شاگردان حسین فرکی به خود آمدند. ابتدا لوسیانو پریرا (77) از روی نقطه پنالتی دروازه السد را که به دلیل اخراج بازیکنش 10 نفری شده بود، باز کرد. او 10 دقیقه بعد هم گل دوم تیمش را وارد دروازه تیم قطری کرد ولی این دو گل برای ماندن فولاد در آسیا کافی نبود تا در نهایت السد با رائول گونزالس ستاره پیشیت رئال مادرید خود را در دور یک چهارم نهایی حاضر ببیند.

فولاد خوزستان پس از حذف استقلال، سپاهان و تراکتورسازی آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود که با این رقابت‌ها خداحافظی کرد. این تیم فصل آینده نیز در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی اس
France
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
حالا متوجه میشوید حاج فتل بیچاره چه زحمتی كشید تا استقلال را به 4 تیم اخر رساند اقای خادم قابل توجه شما كه هی دم از تیم داری نوین میزنی
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
۰
۰
البته با تاسف از حذف فولاد باید گفت كه منتقدان امیر قلعه نویی چقدر با ایشان كه تیم را به مرحله نیمه نهایی رساند دشمنی دارند! حتی امسال هم اگر كروش موی دماغ ایشان نمیشد حتما بالا میرفت!
ایرانی
United States
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
۰
۰
بابا این دروازه بان فولاد افتضاح بود . احتمالا در زمین خوابش برده بود .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها