توکل حسن زاده ازقزوین: چه گوشی بخریم که برنامه‌های تلویزیون را هم نشان بدهد و با چه سیم کارتی؟
کد خبر: ۶۷۲۷۲۴

تماشای تلویزیون از طریق تلفن همراه به دو صورت امکانپذیر است. نخست تلفن‌های همراهی که به تیونر مجهز است و دوم استفاده از شبکه‌های تلویزیونی روی IPTV که خوشبختانه صدا و سیمای خودمان هم چنین شبکه‌هایی دارد. روش دوم به اینترنت پرسرعت احتیاج دارد. بنابراین یا باید از اینترنت بیسیم خانه یا محل کار استفاده کرد یا از سیمکارت‌های شرکت رایتل تهیه کنید. بزودی مطلبی تکمیلی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.

علیرضا از تهران: آیا برنامه‌ای وجود دارد تا با نصب آن روی تبلت اندرویدی بتوان شبکه‌های تلویزیون دیجیتال را دریافت کرد؟

دریافت شبکه‌های تلویزیونی دیجیتالی فقط با یک برنامک امکانپذیر است. بزودی مطلب کاملی درباره تماشای تلویزیوین روی کامپیوتر و گجت‌های همراه منتشر خواهیم کرد.

وحید از تالش: از سایت کلیک چه خبر؟ آیا هفته‌نامه کلیک با آمدن وب‌سایت قطع خواهد شد؟

وب‌سایت کلیک در دست طراحی و برنامه‌نویسی است و امیدواریم بزودی افتتاح شود، اما قرار نیست افتتاح این وب‌سایت باعث عدم انتشار نسخه چاپی آن شود. فقط و به‌طور قطع می‌توان گفت که محتوای منتشر شده روی وب‌سایت کلیک به مراتب بیشتر و متنوع‌تر از کلیک چاپی خواهد بود.

حسن دست‌پاک از رشت: لطفا درباره بازی‌های آنلاین مثل مستر 90، کلاب فوتبال من، مزرعه رایگان من و.. مطلب بنوسید.

حتما این کار را خواهیم کرد، اما راستش را بخواهید طرفداران صفحه بازی خیلی متعصب هستند و اگر چیزی غیر از بازی‌های کنسولی منتشر کنیم با توپ و تانک می‌آیند جلوی روزنامه و همه آن اژدها‌های هفت‌سر را به جانمان خواهند انداخت و با..... چشم، خواهیم نوشت اما در صفحه دیگری غیر از صفحه بازی!

شایان طالع از کرج: به نظر من بهتر است در قسمت مقایسه، به جای مقایسه سه لپ‌تاپ می‌توان بیست لپ‌تاپ را مقایسه کرد، مانند کاتالوگ‌ها‎، از جدول استفاده کنید و عکس نگذارید!

رضا مولایی از مسجدسلیمان: با تشکر از تمام دست‌اندرکاران ضمیمه کلیک، لطفا اگر امکان دارد یک شماره از کلیک را به تازه‌ترین تکنولوژی‌ها در زمینه سه‌بعدی اختصاص بدهید.

ما به دفعات در این زمینه خبر، مقاله و گزارش تهیه کرده‌ایم. اما حتما تلاش می‌کنیم تا پرونده ویژه‌ای برای فناوری نمایش و چاپ سه‌بعدی تهیه کنیم.

محمد جمالی از تبریز: به نظر من در این یک سال اخیر نسبت به سال‌های گذشته کمتر به معرفی نرم‌افزار کامپیوتری پرداختید در عوض معرفی نرم‌افزارها‌ی موبایل بیشتر شده است.

نظر شما کاملا درست است. دلیل آن هم بر‌می‌گردد به شرایط حال حاضر و جهت‌گیری دنیای رایانه و ما به‌عنوان یک هفته‌نامه فناوری اطلاعات باید همگام با دنیا خوانندگان خود را با جدیدترین دستاوردهای روز در این حوزه آشنا کنیم. البته همان‌طور که خودتان هم اشاره فرمودید این طور نبوده که ما اصلا نرم‌افزارهای رایانه‌ای معرفی نکنیم، بلکه با توجه به تولیدات دنیای فناوری، ما مجبور بوده‌ایم بیشتر به گجت‌های همراه بپردازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها