قاتل افغانی که متهم است 5 زن خیابانی را به طرز فجیعی در ساختمان های نیمه کاره تهران به قتل رسانده است در جلسه دادگاه تنها اتهام قتل یک زن را پذیرفت و از قاضی پرسید، چه کسی می گوید من قاتل هستم.
کد خبر: ۶۷۰۸۲

در جلسه روز گذشته دادگاه که در شعبه 74 دادگاه کیفری استان به ریاست قاضی کوه کمره ای ، برگزار شد ، ابتدا رضوان فر، نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و گفت : متهم که یک کارگر ساختمانی است ، از مدتی پیش از کشف جنایاتش در یک ساختمان نیمه کاره در فرمانیه ساکن شده بود که پس از مدتی صاحبخانه با شکایت همسایه ها به ارتباطات نامشروع او با زنان خیابانی پی برد و او را اخراج کرد. اما متهم از روی کلید خانه یک کلید یدکی ساخت و به این وسیله به خانه رفت و آمد می کرد.تا این که بعد از مدتی صاحبخانه با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران اعلام می کند جسد یک زن نیمه عریان را که خفه شده در داخل خانه اش پیدا کرده است . در تحقیقات اولیه احتمال داده می شود قتل باید توسط نظیر ازبک انجام شده باشد، که با نشانی های ارائه شده از سوی صاحبخانه ، وی مدتی بعد در میدان تجریش دستگیر می شود. در بازجویی از متهم یک دستگاه تلفن همراه کشف و مشخص می شود مربوط به یک زن خیابانی است که توسط او به قتل رسیده است .به این ترتیب وی تحت بازجویی های فنی و تخصصی قرار می گیرد و سرانجام اعتراف می کند 5 زن خیابانی را به قتل رسانده که جسد 3 نفر از آنها را در چاه خانه در فرمانیه انداخته و دو تای دیگر را در جاهای مختلف دفن کرده است .با بررسی های صورت گرفته ، هویت 3 زن معلوم می شود ، اما به علت گذشت زمان و متلاشی شدن چهره ، هویت 2 جسد دیگر هرگز مشخص نمی شود. متهم همچنین اعتراف می کند تلفن همراه متعلق به یکی از مقتولان بوده که وی را در شهرک قدس ملاقات کرده و در ازای مبلغ بسیار اندکی به خانه آورده و با روسری خفه کرده است .بعد از قرائت کیفرخواست ، خانواده 3متهم تقاضای خود را مبنی بر قصاص متهم مطرح کردند و به خاطر آن که هویت 2 مقتول دیگر محرز نشده بود ، رضوانفر به عنوان نماینده دادستان درخصوص این 2 فقره قتل نیز برای متهم تقاضای قصاص کرد.

قبول ندارم ، فقط دزد را کشتم

بعد از قرائت کیفرخواست و درخواست خانواده مقتولان ، قاضی کوه کمره ای از متهم خواست ماجرا را توضیح دهد که وی در حالی که به سختی به فارسی سخن می گفت ، به دفاع از خود پرداخت و گفت : من تنها یک قتل مرتکب شده ام و بقیه اعترافاتم تحت فشار بوده است و چه کسی می تواند ادعا کند که من مرتکب قتل شده ام . رئیس دادگاه از او سوال کرد اما هفته قبل ، اعتراف کردی فقط 3 قتل را قبول داری ، حالا 2 فقره دیگر را هم کم کرده ای و می گویی یک قتل را قبول دارم. متهم در پاسخ گفت : من تحت فشار بوده ام .از او پرسیده شد درباره همان قتلی که آن را قبول داری ، توضیح بده . متهم گفت : مقتول برای سرقت به خانه آمده بود که من او را کشتم و تلفن همراهش را برداشتم ، اما از بقیه قتلها خبر ندارم .دادگاه از او پرسید: اما تمام 5 قتل به یک شیوه و به وسیله روسری به دور گردن مقتولان بوده است و علاوه بر این تو محل دفن 3 جسد دیگر را نشان دادی و 2 قتل دیگر را فاش کردی که متهم گفت : شبیه بودن شیوه قتلها، اتفاقی است .وی در ادامه گفت : من آدم آبروداری هستم که زن و بچه دارم ، اما چون افغانی هستم برای آن که آبروی مرا ببرند، نقشه کشیده اند تا قتلها را گردن من بیندازند.از او پرسیدند پس چگونه صحنه جنایت ها را بازسازی کردی که وی پاسخ داد: من نمی دانم چه طور صحنه ها را بازسازی کردم .با اظهارات ضد و نقیض متهم ، قاضی حسینی کوه کمره ای اعلام کرد: بزودی دادگاه در روزهای آینده رای خود را در ارتباط با جنایت ها صادر خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها