آسفالت خاکستری کمربندی سبز مشهد به خون عابر پیاده ای که می خواست به راننده یک دستگاه کامیون کمک کند، رنگین شد.
کد خبر: ۶۷۰۶۸۳
تراژدی مرگ عابر پیاده میان دو کامیون

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، روز گذشته یک دستگاه کامیون 10 تن به علت نقص فنی در کنار جاده توقف و یک دستگاه کامیون 10 تن دیگر نیز به قصد امداد رسانی و بکسل خودروی مذکور در جلوی آن پارک کرد.

ثانیه ها به سرعت سپری می شد. دو خودروی سنگین کنار جاده در حال بکسل خودرو بودند که عابر پیاده ای از راه رسید. او می خواست کمک کند تا رانندگان از آن وضعیت نجات یابند، به قصد کمک به انجام عملیات بکسل در محل پارک دو خودروی سنگین ایستاد.

شاید اگر می دانست چه سرنوشت دردناکی در انتظار اوست، هیچگاه این راه امداد به دو هموطن را انتخاب نمی کرد و میان دو غول آهنی قرار نمی گرفت.

عملیات بکسل این دو کامیون ادامه داشت تا اینکه یک دستگاه خودروی میکسر از پشت با کامیون معیوب برخورد کرد.

عابر پیاده میان دو خودرو له شد و در دم جان باخت و بار دیگر خون انسان بی گناهی بر سنگ فرش های خاکستری کمربند سبز ریخته شد.

کامیون مچاله شده بود و راننده ها نیز از گزند تازیانه های این حادثه در امان نماندند و میان آهن پاره ها گیر افتادند.

ماموران انتظامی و گروه امداد و نجات به سرعت در محل حادثه حضور یافتند.

راننده خودروی میکسر و کامیون 10 تنی که دارای نقص فنی بود، به علت مچاله شدن کابین ها در میان آهن پاره های هر دو خودرو محبوس و به شدت دچار آسیب شدند.

امدادگران با اقدامات عملیاتی و پیشگیری از حریق احتمالی به علت نشت سوخت، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به رهاسازی مصدومان از میان آهن پاره های هر دو خودرو کرده و آنها را برای اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Netherlands
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
خیلی عذر می خواهم از جام جم بی تربیتی نباشد و قصد توهین ندارم , اما وقتی به افرادی حتی سیكل هم ندارند گواهینامه پایه یكم می دهند همین است , حتی قوانین گواهینامه پایه یكم هم امروزی نیست در اروپا گواهینامه های خودروهای سنگین تفكیك شده است , یعنی گواهینامه تریلی جدا است , كامیون ١٠ چرخ جدا , كامیونت جدا , اتوبوس دو كابین جدا , اتوبوس سالن جدا

نیازمندی ها