جام جم نوا: دبیر دومین جشنواره غیر رقابتی موسیقی اصفهان گفت: دومین جشنواره غیر رقابتی موسیقی اصفهان فردا (14 اردیبهشت) با اجرای گروه «مهرآهنگ» در هنرسرای خورشید، وابسته به سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان کلید می‌خورد.
کد خبر: ۶۶۹۹۵۸
سازهای اصفهانی کوک می‌شود

محمد ایزدخواستی افزود: این جشنواره به مدت 10 روز تا 23 اردیبهشت ادامه می‌یابد و طی این روز‌ها شاهد 13 اجرا در این جشنواره خواهیم بود.

وی ادامه داد: 13 گروه برجسته موسیقی اصفهان این 13 اجرا را به روی صحنه می‌برند که در روز‌های 18، 21 و 22 اردیبهشت 2 اجرا در روز داریم که اجرای اول این روز‌ها راس ساعت 18:30 روی صحنه می‌رود.

وی افزود: مابقی اجرا‌های جشنواره راس ساعت 20:30 برگزار می‌شود و محل تمامی اجرا‌ها نیز هنرسرای خورشید واقع در پل چمران، جنب شهرداری منطقه 7 است.

دبیر دومین جشنواره غیر رقابتی موسیقی اصفهان خاطرنشان کرد: برای جشنواره افتتاحیه در نظر گرفته نشده است و ما در روز 23 اردیبهشت همزمان با ولادت امام علی (ع) اختتامیه این جشنواره را راس ساعت 20:30 در هنرسرای خورشید برگزار می‌کنیم که برنامه‌های ویژه‌ای برای این اختتامیه در نظر گرفته شده که به زودی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره از مجموعه برنامه‌های ستاد نکوداشت هفته اصفهان است که برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود و گروه‌های اجرا کننده در این جشنواره طی فراخوانی که چندی پیش اعلام شد انتخاب شده‌اند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها