عنوان: Energy Bar سیستم‌عامل: اندروید 2.3 و بالاتر
کد خبر: ۶۶۷۶۰۵

نرم‌افزارهای متعددی برای نمایش میزان ظرفیت باتری و مدیریت مصرف باتری در اندروید طراحی شده است، اما بیشتر این نرم‌افزارها و حتی خود سیستم‌عامل اندروید از یک‌روش مشخص برای نمایش میزان ظرفیت باتری کمک می‌گیرند. در بسیاری از برنامه‌ها، ظرفیت باتری به‌صورت یک باتری کوچک در بالای صفحه به‌نمایش در می‌آید که با کاهش میزان ظرفیت، خطوط روی هم قرار گرفته این باتری نیز حذف می‌شوند. همچنین گاهی اوقات این آیکون باتری با توجه به میزان ظرفیت موجود، تغییر رنگ می‌دهد که این تغییر رنگ نیز نشان‌دهنده عادی یا بحرانی بودن میزان شارژ باقی‌مانده است.دوست دارید دستگاهتان با دیگر دستگاه‌های اندرویدی فرق داشته باشد و به شکلی زیباتر و ساده‌تر میزان ظرفیت باقیمانده در باتری را مشاهده کنید؟ نرم‌افزار Energy Bar به‌همین منظور طراحی شده است. این نرم‌افزار یک نوار اندازه‌گیری ظرفیت باتری است که همیشه می‌توانید آن را بالای صفحه‌نمایش دستگاه خود مشاهده کنید. (حتی زمانی که برنامه‌های تمام صفحه را اجرا می‌کنید). شما می‌توانید ضخامت این نوار را کم و زیاد کنید یا رنگ‌هایی را برای درصدهای مختلف از ظرفیت باتری مشخص سازید (پنج رنگ مختلف به ازای هر 20 درصد از ظرفیت باتری). همچنین می‌توانید محل قرارگیری نوار (وسط، راست‌چین، چپ‌چین) را نیز در بالای صفحه‌نمایش مشخص کنید.

Google Play: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌7USzyP

عنوان: RAR for Android

سیستم‌عامل: اندروید 4.0 و بالاتر

بسیاری از سایت‌ها هنگامی که بخواهند فایل یا مجموعه‌ای از فایل‌ها را برای دانلود در اختیار کاربر قرار دهند از فرمت‌های رایج فشرده‌سازی کمک گرفته و فایل‌ یا فایل‌های مورد نظر را در قالب یک فایل فشرده در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. چنانچه عادت کرده باشید با تبلت و تلفن همراه به وبگردی بپردازید ممکن است دانلود فایل‌های فشرده و استخراج محتوای آنها برای شما کمی دردسرساز باشد، زیرا دستگاه‌های اندرویدی به‌طور پیش‌فرض پشتیبانی مناسبی از این نوع فایل‌ها ندارند و نمی‌توانید براحتی عملیات استخراج را به انجام برسانید.

کاربرانی که حرفه‌ای هستند برای استفاده بهتر از دستگاه اندرویدی خود ابتدا یک‌برنامه مدیریت فایل‌ روی آن نصب می‌کنند که ES File Explorer نمونه‌ای از آنها به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزارها می‌توانند تا حدی امکانات اولیه برای استخراج محتوای فایل‌های فشرده را در اختیار شما قرار دهند، اما ایجاد فایل‌های فشرده، تعمیر فشرده‌های آسیب دیده، استخراج محتوای فایل‌های فشرده چندبخشی و... جزو مواردی است که با این ابزارها نیز پشتیبانی نمی‌شوند. برای رفع این مشکل، شرکت سازنده نرم‌افزار معروف WinRAR نسخه جدیدی از نرم‌افزار خود را با عنوان RAR for Android مختص سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است.

این نرم‌افزار ابزاری با روش کار ساده و در عین حال قدرتمند است که مدیریت کامل فایل‌های فشرده اعم از استخراج، ایجاد و رمزنگاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این نرم‌افزار فوق یک مدیریت فایل ساده را نیز در اختیارتان می‌گذارد و به شما امکان می‌دهد ضمن ایجاد فایل‌های فشرده در فرمت‌های RAR و ZIP، به استخراج محتوا از فرمت‌های مختلفی همچون ZIP ،TAR ،GZ،BZ2 ،XZ، 7z، ISO، ARJ و RAR نیز بپردازید.

Google Play: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌0dDyDr

Cando: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌70FMwX

Bazaar: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌09NmxO

عنوان بازی: Snakes and Ladders in Aquarium

سیستم‌عامل: اندروید 2.2 و بالاتر، آی.او.اس 4.3 و بالاتر

مار و پله از بازی‌هایی است که نیاز چندانی به معرفی ندارد. قانون بازی نیز بسیار ساده است. هر بازیکن یک‌بار حق دارد تاس بیندازد. هر‌عدد تاس نشان‌دهنده میزان حرکت آن بازیکن روی صفحه بازی است و هر بازیکنی که بتواند زودتر به خانه شماره 100 برسد، برنده بازی خواهد بود. البته فراموش نکنید در میان راه چنانچه خودتان را به نردبان‌ها برسانید، می‌توانید با بالا رفتن از نردبان، بسرعت شماره‌ها را پشت سر بگذارید و در‌صورتی‌که نیش مارها نصیب شما بشود تا دم مار به پایین رفته و ممکن است بازی برده را ببازید!

اگر حوصله بازی‌های وقتگیر یا فکری را ندارید و می‌خواهید برای دقایقی با کودکتان سرگرم باشید یا حتی یک مسابقه شانسی دونفره را با دیگر اعضای خانواده آغاز کنید می‌توانید از بازیSnakes and Ladders in Aquarium کمک بگیرید. در این بازی تنها کاری که باید انجام دهید ضربه زدن روی صفحه برای چرخاندن تاس است! اجرای تک‌نفره و دونفره، پشتیبانی از چند صفحه‌بازی، حرکت خودکار یا دستی بازیکن‌ها روی صفحه، گرافیک‌فوق‌العاده زیبا و بهره‌مندی از افکت‌های زیبای زیر آب و زبان فارسی، از امکاناتی است که در این بازی مشاهده می‌شود.

Google Play: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌Zecfiv

Bazaar: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌C3tvp9

iOS: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌XkpF0J

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها