شاگردان مورینیو در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان 3 ستاره خود را دراختیار نخواهند داشت

توقف آتلتیکو؛ چلسی خلع سلاح شد

مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یک تساوی بدون گل آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۵۷

آتلتیکومادرید و چلسی در حالی به مسابقه خود در ورزشگاه ویسنته کالدرون پایان دادند که هیچ گلی از روی خط دروازه‌ها عبور نکرد تا مورینیو و تیمش آزمون دیدار رفت را با یک نتیجه نسبتا خوب به پایان ببرند. آنها چهارشنبه هفته آینده در استمفوردبریج ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم مادریدی هستند، این در حالی است که پیتر چک، دروازه‌بان چک‌تبار خود را به دلیل مصدومیت شدید در اختیار نخواهند داشت و حضور کاپیتان جان تری نیز به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. چک در نیمه نخست برای مهار توپ به هوا پرید، اما پس از برخورد با تیر دروازه مصدوم شد تا جای خود را به شوارتزر بدهد. با این شرایط باید گفت چلسی در شرایطی در ورزشگاه خود چهارشنبه آینده از آتلتیکومادرید پذیرایی می‌کند که خلع سلاح شده است.

دو تیم در نیمه نخست تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند، اما توپی وارد دروازه‌ها نشد. در نیمه دوم نیز تلاش چلسی و آتلتیکو برای گلزنی ادامه داشت، بخصوص تیم مادریدی که حملات زیادی را روی دروازه تیم لندنی پی ریزی کرد، اما باز هم حاصلی در بر نداشت تا این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسیده و حساسیت‌های دیدار برگشت دو برابر شود. در نیمه دوم این دیدار فرانک لمپارد، بازیکن تاثیرگذار چلسی از سوی داور کارت زرد دریافت کرد تا دیدار برگشت را از دست بدهد. تری، کاپیتان چلسی هم مصدوم شد و بیرون رفت تا او هم غایب بزرگ احتمالی دیدار برگشت باشد. چلسی پیتر چک را هم در دیدار برگشت ندارد تا مورینیو کار سختی برای رساندن تیمش به فینال داشته باشد.

سیمئونه: افسوس که گل نزدیم

سرمربی آتلتیکو مادرید پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل چلسی ابتدا بازی خوب شاگردانش را ستود، اما از این‌که تیمش گلی نزد، ابراز تاسف کرد.

دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری پس از مسابقه گفت: افسوس که گل نزدیم. این مسابقه پر از هیجان و احساس بود. البته آتلتیکومادرید و چلسی اهداف متفاوتی داشتند، ما برای گل زدن تلاش می‌کردیم و تیم مقابل برای گل نخوردن. آنها به هدفی که می‌خواستند رسیدند و حالا کار ما برای دیدار برگشت سخت‌تر شده است. سیمئونه افزود: چلسی شانس بیشتری برای صعود دارد. درست است که آنها در خانه بازی می‌کنند و شرایط بهتری نسبت به ما خواهند داشت، اما ما می‌خواهیم در بازی برگشت نیز نمایش خوبی داشته باشیم.

مورینیو: فقط برای پیروزی می‌جنگیم

خوزه مورینیو، سرمربی چلسی نیز پس از پایان این دیدار گفت که تیمش برخلاف انتظار او در این دیدار به پیروزی نرسید. مورینیو گفت: تساوی بدون گل برای ما نتیجه خوبی محسوب نمی‌شود، چرا که ما پیروزی می‌خواستیم. در دیدار برگشت کار سختی خواهیم داشت. بازیکنان مهم خود مثل لمپارد و چک را از دست دادیم، اما با این وجود فقط برای پیروزی می‌جنگیم.

سرمربی چلسی در ادامه با تمجید از نمایش خط دفاع تیمش گفت: مدافعان ما نمایش بی نقصی از خود به نمایش گذاشتند و توانستیم میزبان را ناکام بگذاریم. این در حالی است که آتلتیکومادرید این فصل تیم قدرتمندی بود و خیلی از تیم‌ها را شکست داد. تیم من در بازی برابر آتلتیکو نمایش دفاعی خوبی از خود به نمایش گذاشت. طوری بازی کردیم که بازیکنان آتلتیکومادرید دوست نداشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها