زن جوانی که با همدستی یکی از سارقان سابقه دار اقدام به فریب رانندگان خودروهای مدل بالا و سرقت از این خودروها می کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۵۷۴۲
شکارچی خودروهای مدل بالا بدام افتاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد گفت: گزارش چند فقره سرقت از خودروهای مدل بالا به شیوه مشابه، پلیس را در برابر پرونده ای قرار داد که نشان می داد این سرقت های سریالی توسط اعضای یک باند حرفه ای انجام می شود.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: شاکیان پرونده اظهار داشتند زنی جوان با سوار شدن در خودرو پس از دقایقی به بهانه خرید مالک خودرو را راهی مغازه و فروشگاه کرده و در فرصتی مناسب مرتکب سرقت می شده است.

وی گفت: در بررسی چند پرونده دیگر نیز مشخص شد زنی با همین مشخصات سوار خودروهای مدل بالا شده و پس از چند دقیقه، مرد جوانی در حالی که به شدت عصبانی بوده جلوی خودرو را گرفته و اقدام به سر و صدا و اخاذی از افراد فریب خورده کرده اند.

با توجه به اهمیت و حسایت موضوع، طرح وی‍ژه ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت های فریبکارانه در دستور کار قرار گرفت و تیم آگاهی کلانتری 15 در این ماموریت ضربتی توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری سرنخ های موجود، محل زندگی متهم اصلی پرونده که زنی 24 ساله بود را در حوزه استحفاظی خود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ نیکمرام افزود: متهمه در برابر شواهد و ادله غیر قابل انکار راهی جز بیان حقیقت ندید و اعتراف کرد که به شیشه و کراک اعتیاد دارد و از چندی قبل با همدستی مردی جوان که قبلا همسر موقتش بوده اقدام به سرقت های سریالی از رانندگان خودروهای مدل بالا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
اینها باعث میشوند كه برخی از دارندگان ماشین های مدل بالا از این غلط ها نكنند مگر غیر اینه

نیازمندی ها