لیورپول با برتری سه بر دو مقابل منچسترسیتی پس از 24 سال به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شد.
کد خبر: ۶۶۲۸۳۲
راجرز: فرصت پیش آمده بی سابقه است/ پیگرینی: باز هم برای قهرمانی شانس داریم

سایت جام جم ورزشی - سرمربیان این دو تیم پس از این دیدار در نشست خبری پس از بازی شرکت کردند:

راجرز: فرصت پیش آمده بی سابقه است

براندان راجرز سرمربی تیم لیورپول پس از پیروزی سه بردو تیمش مقابل منچسترسیتی گفت که فرصت پیش آمده برای لیورپول در راه قهرمانی در 25 سال اخیر بی سابقه است.

لیورپولی ها با پیروزی روز گذشته 77 امتیازی شدند و در صدر جدول لیگ برتر باقی ماندند. راجرز پس از این پیروزی بزرگ و مهم گفت: باید این صدرنشینی را حفظ کنیم. اکنون ما به آنچه که سال ها آرزوی هواداران است نزدیک شده ایم.

سرمربی لیورپول افزود: ما در هر مسابقه‌ای که به میدان رفته‌ایم زیر فشار بوده‌ایم. اما باید سطح و کیفیت فوتبال ما را ببینید - ما مقابل منچسترسیتی فوق العاده بودیم - بنابراین می‌توانیم با فشار قهرمانی کنار بیاییم. مقابل من سیتی نمایش‌مان عالی بود. فکر می‌کنم باورکردنی نبودیم. دنیا تیمی را باکیفیت و روحیه عالی مشاهده کرد.

پیگرینی: باز هم برای قهرمانی شانس داریم

سرمربی منچسترسیتی به دنبال شکست تیمش مقابل لیورپول تاکید کرد که این شکست برای من سیتی فاجعه تلقی نمی شود.

مانوئل پلگرینی پس از پایان این بازی در جمع خبرنگاران گفت: ما باختیم اما هنوز برای قهرمانی شانس داریم. این شکست به معنای پایان آرزوهای ما در لیگ برتر نیست. اتفاقا از این پس بیشتر باید سعی کنیم. برای اینکه لیگ را با قهرمانی پشت سر بگذاریم چاره ای جز این نداریم که تمام بازی های پیش رو ببریم که از منچسترسیتی برمی آید.

پلگرینی خاطرنشان کرد: باید بگویم مقابل لیورپول باید به پیروزی می‌رسیدیم زیرا تیم‌مان خیلی خوب بازی کرد. نه تنها در نیمه دوم بلکه در 20 دقیقه ابتدای دیدار هم فرصت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم اما موفق عمل نکردیم. وقتی بازی را به تساوی دو بر دو رساندیم هم شانس پیروزی داشتیم اما در نهایت لیورپول روی اشتباه‌های خودمان ما را شکست داد.

منچسترسیتی که دو بازی معوقه دارد هم اکنون با 70 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها