کارگردان این فیلم شهرام شاه‌حسینی و نویسنده آن پرویز شهبازی است

حامد بهداد وارد «خانه دختر» شد

حامد بهداد بزودی نقش اصلی فیلم سینمایی «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته را بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۰۷۹۴

به گزارش جام‌جم، پیش‌تولید فیلم «خانه دختر» مدتی است که آغاز شده و بتازگی حامد بهداد برای ایفای نقش اصلی مرد این فیلم قرارداد بسته است.

«خانه دختر» چند بازیگر سرشناس دیگر نیز دارد که طی روزهای آینده انتخاب خواهند شد. فیلمنامه این فیلم را پرویز شهبازی کارگردان فیلم‌های «نفس‌عمیق» و «دربند» نوشته که در حال و هوای کارهای قبلی خودش در مقام فیلمساز است. این فیلم داستان مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک خود را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

قرار است با تکمیل فهرست بازیگران، فیلمبرداری «خانه دختر» تا دو هفته دیگر در تهران آغاز شود.

این چهارمین فیلم بلند سینمایی شهرام شاه‌حسینی پس از فیلم‌های «کلاغ پر»، «زن‌ها فرشته‌اند» و «آقای هفت رنگ» است که به احتمال زیاد اولین نمایش آن در سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

«خانه دختر» همچنین نخستین تجربه تهیه‌کنندگی مستقل محمد شایسته است که این روزها از او به عنوان جوان‌ترین تهیه کننده سینمای ایران نام می‌برند.

گفتنی است بهداد در حالی برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرده است، که در اواخر سال گذشته خبری مبنی بر بازی او در نقش شهید جهان آرا در سریال «کیمیا» منتشر شده بود. این بازیگر فیلم‌های «آرایش‌غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌اله و «زندگی جای دیگری است» ساخته منوچهر هادی را نیز در نوبت اکران دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها