مریم شفیعی خبرساز جدید فوتبال ایران

زنی‌که‌با 160700000000تومان‌ وارد فوتبال‌ ایران‌ شد/عکس

اقدام تحسین برانگیز مرد سال فوتبال جهان

جوانمردی کریس رونالدو

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید یک هوادار نوجوان لهستانی که به دلیل یک حادثه رانندگی به کما رفته بود را به سانتیاگوبرنابئو دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۹۶۹۰
جوانمردی کریس رونالدو

سایت جام جم ورزشی - "داوید پاولاژیک" سال گذشته در یک سانحه رانندگی به حالت کما رفت و سه ماه در حالت بیهوشی به سر برد. والدین این نوجوان 14 ساله که از علاقه پسرشان به رئال مادرید اطلاع داشتند، ملحفه باشگاه اسپانیایی را به بیمارستان بردند و حتی بازی‌های رئال مادرید را از طریق هدفن برای پسرشان پخش کردند.

شگفت انگیز اینکه دیوید در 18 نوامبر سال گذشته پس از گل کریستیانو رونالدو مقابل سوئد در پلی آف جام جهانی چشمان خود را گشود و پس از روند بهبودی سریع، ظرف یک ماه به خانه بازگشت.

به گزارش مهر روزنامه لهستانی Fakt گزارش داد وقتی کریستیانو رونالدو از طریق خبرگزاری ها به این موضوع پی برد، داوید و خانواده اش را به برای تماشای بازی برگشت تیم های رئال مادرید - دورتموند به سانتیاگو برنابئو دعوت کرد. مهاجم رئال تمامی هزینه ها را تقبل کرده و برای دیوید در وی آی پی ورزشگاه جایی در نظر گرفته است.

رونالدو در دیدار رفت با این هوادار ملاقات کرد و پیراهن خود را به رسم یادگاری به او هدیه کرد که دیوید قول داد آن را قاب کند و به دیوار اتاقش بیاویزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ل
Hong Kong
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
۰
۰
به این میگن جوانمردی
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
با اینكه مسی را بیشتر از رونالدو دوست دارم ولی باید گفت احسن به جوانمردیش و كاش همیشه جویای حالش باشد

نیازمندی ها