آقاخانی درباره شباهتهای این سریال با سریال دودکش به روابط عمومی شبکه سه گفت: روزهای بد بهدر شباهتی به مجموعه دودکش نداشت و اگر شباهتهایی وجود داشت، کاملا طبیعی بود چون نویسنده هر دو کار یک نفر بود و بازی هومن برقنورد فقط در بعضی جاها نزدیک به نقشش در سریال دزد و پلیس بود که این هم اتفاقی عادی است؛ چراکه این نقش پیش از این توسط خود او خلق شده است، آن را بازی کرده و حالا اگر بخواهد در بخشهایی از بازی اش از آن کمک بگیرد، کاملا طبیعی است. وی افزود: بسیاری از شخصیتهای مشهور طنز در دنیا هم بارها تکرار میشوند. مگر لورل و هاردی تغییری کردهاند؟ یا کلاه قرمزی همان کلاه قرمزی سالهای قبل نیست؟ اتفاقا به نظر من این یک ایراد نیست، بلکه نقطه قوتی است که میتوان از آن بهره گرفت و یک شخصیت محبوب را تقویت کرد. سبک برخی کارگردانها هم همینطور است. برای مثال کارهای رضا عطاران همیشه فضاهای مشابهی دارد و این از قضا امتیاز کارهای اوست. آقاخانی درباره شباهت فضاهای کارهای خود هم توضیح داد: به هر حال رگههایی از شباهت در کارهای خود من هم دیده میشود. چراکه من نمیتوانم قالبم را بشکنم. عادت دارم آنطور که زندگی و فکر میکنم، فیلم و سریال بسازم. به نظرم روانی و راحتی باید در سراسر یک مجموعه دیده شود. حتی زمانی که میخواهم حرفهای جدی هم بزنم، به این اصل پایبند هستم.
وی درباره بازخورد این مجموعه در میان مردم گفت: خدا را شکر که این مجموعه بازخورد خوبی میان مردم داشت. من دائما با مردم در ارتباط هستم و آنها نظراتشان را درباره کار به من میگویند. خود من نیز بهعنوان کارگردان این سریال فکر میکنم کار نتیجه و خروجی خوبی داشته است و توانستیم نوروز امسال کاری شیرین را به مخاطبان هدیه دهیم.
کارگردان سریال روزهای بد بهدر درباره مضمون کلی و محور اصلی قصه این سریال افزود: محور و پیام اصلی داستان روزهای بد بهدر بر پایه همدلی و حمایت اعضای خانواده از هم بنا شده است. به نظرم همراهی خانواده اصلی داستان در همه مشکلات با هم در کلیت کار بخوبی دیده شد و بن مایه قصه هم بر همین ویژگی استوار است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد