رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از ایجاد درس جدید «انشا و املا» در پایه چهارم ابتدایی از مهر 93 خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۵۲۰

محی‌الدین بهرام محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در پایه چهارم ابتدایی کتاب‌های ریاضیات و مطالعات اجتماعی به صورت کامل جدیدالتالیف است، همچنین کتاب هدیه آسمانی نیز جدیدالتالیف خواهد بود.

وی با بیان این که کتاب فارسی با تغییرات کلی، بهسازی و همسو با کتاب فارسی پایه سوم تدوین و تجدید چاپ می‌شود، ادامه داد: برخی از تغییرات کتاب‌های درسی در پایه چهارم ابتدایی فقط تغییر کتاب نیست بلکه تغییر رویکردهاست به این معنا که کتاب تغییر نمی‌کند، اما رویکرد آن تغییر می‌کند و توجه به تربیت و فرهنگ، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی به صورت تلفیقی در کتاب‌های پایه چهارم از مهر 93 اعمال خواهد شد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره تغییرات کتاب‌های پایه هشتم نیز گفت: تغییرات این کتاب‌ها به تبع تغییرات سال قبل اتفاق خواهد افتاد به طوری که آموزش زبان انگلیسی، زبان عربی، کار و فناوری، تفکر و سبک زندگی و مطالعات اجتماعی جدیدالتالیف خواهد بود. همچنین کتاب‌های ریاضیات، علوم تجربی، زبان و ادبیات فارسی با تغییرات کلی چاپ خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها