سرمربی بارسلونا معنقد است با وجود تساوی یک بر یک در ورزشگاه نیوکمپ، بارسلونا و اتلتیکو مادرید شانس یکسانی برای صعود به مرحله بعد دارند.
کد خبر: ۶۵۸۷۷۷
مارتینو :دو تیم شانس یکسانی برای صعود دارند

آتلتیکو مادرید در دیدار رفت خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به تساوی یک بر یک رسید تا با کسب یک تساوی بدون گل در بازی برگشت نیز راهی مرحله بعد شود.

به نقل از ایسنا، خراردو مارتینو سرمربی بارسلونا پس از تساوی یک بر تیمش در بازی برابر آتلتیکو مادرید در خانه گفت:‌ از شیوه بازی تیمم راضی هستم و به آن افتخار می کنم. شایسته پیروزی در این دیدار بودیم . موقعیت های زیادی را در این مسابقه خلق کردیم که با درخشش دروازه بان حریف از دست رفت . اگر می توانستیم بازی را ببریم اعتماد به نفسمان در بازی برگشت بالا می‌رفت . اکنون شرایط فرق کرده است و باید این نتیجه را در بازی برگشت جبران کنیم. هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است و باید خونسرد باشیم و به فکر بازی برگشت باشیم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم. هدف تیم ما در این دیدار مانند بازی های قبلی، کسب پیروزی بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: می دانستیم حریف از چه کیفیتی برخوردار است و به همین دلیل فضاهای موجود در دفاعمان را روی آنها بسته بودیم. آنها تنها یک فرصت داشتند و موفق شدند از فاصله 35 متری با شوتی از راه دور دروازه ما را باز کنند . فکر می کنم غیر از این صحنه آنها دیگر نتوانستند به دروازه تیم ما نزدیک شوند. البته پس از این گل واکنش خوبی داشتیم و موفق شدیم چندین فرصت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کنیم که تنها یک فرصت ما به گل نشست که ناراحت کننده است.

مارتینو در پاپان گفت: شرایط صعود هر دو تیم به مرحله بعد یکسان است اما اگر نتوانم همراه بارسلونا به مرحله بعد لیگ قهرمانان راه یابم قطعا یک ناکامی برای من خواهد بود. من هیچ شکایتی از عملکرد بازیکنان تیمم ندارم زیرا همه آنها بازی خوبی به نمایش گذاشتند. تنها از این ناراحت هستم که چرا توپ های ما وارد دروازه حریف نشد . در فوتبال گاهی پیش می آید که در یک بازی حق شما زدن چند گل است اما هیچکدام از توپ هایتان وارد دروازه نمی شود. همکاری بازیکنانم از جمله اینیستا ، نیمار و لیونل مسی مانند بازی های قبل درخشان بود اما تنها نکته منفی این بود که نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها