لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید از بابت صعود آسوده خاطر شد

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی سه بر صفر بر بورسیا دورتموند آلمان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ؛خیال خود را از بابت صعود راحت کرد .
کد خبر: ۶۵۸۸۵۹
رئال مادرید از بابت صعود آسوده خاطر شد

به گزارش جام جم ورزشی ؛ در این بازی زیبا و هجومی ؛ کهکشانی ها در غیاب چند بازیکن سرشناس دورتموند و از جمله لواندوفسکی در خط حمله ؛ عرصه را بر حریف آلمانی خود تنگ کردند تا با زدن سه گل به این تیم و بسته مگه داشتن دروازه ایکر کاسیاس خیال خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی تا حدود زیادی راحت کنند .


در حقیقت رئال مادرید در این بازی موفق شد انتقام سال گذشته را از دورتموند بگیرد . برای رئال در این دیدار گرت بیل، ایسکو و رونالدو گلزنی کردند.
رونالدو با گلزنی در این بازی تعداد گل‌های خود در این فصل از لیگ قهرمانان را به عدد 14 رساند تا رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند و 49 امین گل خود به همراه رئال در این مسابقات را به ثمر رساند.

در این دیدار پپه در خط دفاع ستاره تیمش بود .


در دیگر بازی این مرحله دو تیم متمول اروپا در ورزشگاه پارک دوپرنس برابر هم به میدان رفتند. در ابتدای مسابقه اشتباه جان تری باعث شد تا ازکوئل لاوتزی گل اول مسابقه را خیلی زود وارد دروازه چلسی کند . در ادامه مسابقه چلسی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد با ضربه ادن هازارد به گل برسد. در نیمه دوم بازیکنان میزبان دو بار دیگر موفق شدند با گل به خودی لوئیز و خاویر پاستره به پیروزی برسند تا با خیال آسوده به بازی برگشت فکر کنند.

دیدار برگشت این دو دیدار سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

چهارشنبه هفته آینده هم بایرن میزبان منچستر یونایتد است و اتلتیکو میزبان بارسا خواهد بود.

دیدار رفت هر دو دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930114000005#sthash.PdobEs21.dpuf
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها