کد خبر: ۶۵۸۸۸۵
مورینیو : گل های مسخره‌ای دریافت کردیم

سرمربی چلسی پس از شکست برابر پاری‌سن ژرمن به انتقاد از خط دفاع تیمش پرداخت.

چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پاری‌سن ژرمن با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا کارش برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها سخت شود . ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از پایان مسابقه به انتقاد از مدافعان تیمش پرداخت.

ژوزه مورینیو پس از پایان مسابقه گفت: پاری‌سن ژرمن تیم خوب و بزرگی است. می‌دانستیم که آنها مهاجمان خطرناکی دارند و آنها توانستند در اولین شانس خوب به گل برسند که نشان می دهد مهاجمان آنها چه کیفیتی دارند. پس از آن توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و نیمه نخست را با تساوی به پایان ببریم که قطعا نتیجه خوبی برای پایان بازی بود اگر می‌توانستیم آن را حفظ کنیم. تا زمانی که نتیجه یک بر یک بود، بازی تحت کنترل ما بود تا این که گل به خودی زدیم و گل سوم هم واقعاً مضحک بود چرا که تمامی مدافعان همانند خبرنگاران نظاره کردند و توپ وارد دروازه شد. البته این یک شوخی بود!" برای پاری‌سن ژرمن که مهاجمان بزرگی دارد توقع داشتم اگر قرار بود گل بخوریم، گل های زیبایی دریافت کنیم نه این گل های مسخره که دریافت کردیم .

سرمربی چلسی ادامه داد: بازی کردن در مقابل یک تیم با بازیکنان فوق العاده به خصوص وقتی که شما مجبور به حمله کردن هستید، سخت است اما غیر ممکن نخواهد بود. در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. کار سختی در این بازی داشتیم اما ما اشتباهات فردی زیادی داشتیم و با گل هایی که خوردیم تاوانش را دادیم. ما در برخوردهای تن به تن مشکل داشتیم و به خصوص اگر شما در دفاع ضعیف کار کنید، دردسرهای زیادی برایتان پیش می آید.

سرمربی پرتغالی چلسی در ادامه درباره عملکرد مهاجمان تیمش گفت: شورله از ابتدا شروع کرد چون من از شرایط خط حمله راضی نبودم و سعی در تغییر آن داشتم. زمانی که بازی یک بر یک شد من فکر کردم که تورس می تواند در عمق بیشتر از شورله موقعیت سازی کند. تیم با آندره خوب کار می کرد ولی من احساس کردم با آمدن تورس شرایط بهتر می شود. آن ها بازیکنانی دارند که می توانند از هر جایی گل بزنند ولی در تیم ما بازیکنان زیادی با استعداد گلزنی بالا وجود ندارند، اما این فوتبال است و شما باید در آن گل بزنید حتی اگر مهاجمانی مثل مهاجمان پی اس جی نداشته باشید. فوتبال ورزش گل زدن است و نتیجه است که باقی می ماند . برای موفقیتز نیاز به گل زدن دارید و ابزار آن هم مهاجمان خوب و گلزن هستند.

گری کهیل، مدافع چلسی اعتراف می‌کند که گل دقایق آخر خاویر پاستوره بدترین اتفاق ممکن برای آنها بود. مدافع چلسی درباره بازی با تیم فرانسوی گفت‌: بدترین زمان برای دریافت گل بود. یک گل شلخته که در آن دقایق خراب کننده بود. مشخصا آمدن به اینجا سخت بود. دو بر یک می‌توانست خوب باشد اما ضربه نهایی‌ خراب کننده بود.

با این حال کهیل هنوز برای صعود به نیمه نهایی‌ امیدوار است. او در ادامه گفت: سخت خواهد بود اما ما در خانه خواهیم بود که در آنجا خوب بازی می‌کنیم. ما یک ماموریت بزرگ پیش رو داریم و نیاز داریم که به بهترین شکل برخورد کنیم./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها