«سرتاج عزیز» مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور بین‌الملل در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شد که هیچ اطلاعاتی از وجود سربازان ربوده شده ایرانی در خاک پاکستان وجود ندارد.
کد خبر: ۶۵۸۳۹۴
اطلاعی از سربازان ربوده شده ایرانی نداریم

مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور بین‌الملل در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شد که هیچ اطلاعاتی از وجود سربازان ربوده شده ایرانی در خاک پاکستان وجود ندارد.

وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «جیو» پاکستان گفت: اگر چه ایران ادعاهایی بر ضد پاکستان مطرح کرده اما هیچ گونه شواهدی دال بر اینکه سربازان ربوده شده به داخل خاک پاکستان آورده شده‌اند ارائه نکرده است.

وی افزود: اگر ایران اطلاعاتی در این زمینه دارد، می‌تواند آن را در اختیار ما قرار دهد و ما حاضریم عملیات مشترکی با آنان در این باره انجام دهیم.

این در حالی است که روز جمعه یک مقام مسئول ایرانی در پاسخ به ادعاهای مقامات پاکستانی مبنی بر عدم حضور گروهک تروریستی جیش‌العدل در خاک این کشور گفت: دستگاه امنیتی ایران محل حضور این گروهک در خاک پاکستان را به طرف مقابل اطلاع داده است.

به باور کارشناسان، پس از آنکه جمهوری اسلامی ایران خواستار اقدام فوری و قاطع پاکستان برای مقابله با گروه‌های تروریستی که از خاک این کشور علیه منافع ملت ایران استفاده می‌کنند شد، مقامات پاکستانی طی روزهای اخیر با بیان اینکه این گروه‌های تروریستی در خاک پاکستان حضور و فعالیت ندارد، تلاش دارند تا خود را از مسئولیت این اهمال‌کاری‌ها و عدم تسلط بر مرزهایشتان مبرا بدانند.( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها