سخنگوی ارتش افغانستان در غزنی از کشته شدن ملا نظیر و ملا عبدالوهاب دو تن از فرماندهان ارشد گروه طالبان در شهرستان اندر استان غزنی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۷۸۹
کشته شدن 2  فرمانده ارشد طالبان در افغانستان

به گزارش ایرنا منابع خبری در استان غزنی روز دوشنبه به نقل از نظیف الله سلطانی سخنگوی لشگر 203 ارتش افغانستان در این استان اعلام کردند ملا نظیر و ملا عبدالوهاب دو تن از فرماندهان ارشد گروه طالبان در حمله نیروهای افغان و خارجی در شهرستان اندر کشته شدند.

بر اساس این گزارش‌ها سخنگوی ارتش افغانستان در استان غزنی گفت: این دو تن در روستاهای شیرمحمد و شالیز ولسوالی اندر غزنی هدف قرار گرفتند و کشته شدند.

ملا خیرالله مسوول اطلاعات عملیات طالبان دراستان فراه افغانستان نیز صبح امروز با 5 تن از همراهانش بر اثر انفجار مواد منفجره‌ای که در حال انتقال آن بودند، کشته شد.

جاوید کارگر سخنگوی پلیس استان فراه روز دوشنبه به خبرنگاران محلی گفت: ملا خیرالله مسوول اطلاعات گروه طالبان در استان فراه و 5 تن از همراهانش عصر روز گذشته در مرکز شهرستان بکواه بر اثر انفجار مواد منفجره‌ای که در حال انتقال آن بودند کشته شدند.

سخنگوی پلیس استان فراه گفت: این اعضای گروه طالبان قصد داشتند این مواد انفجاری را در مناطق شلوغ و مسیرهای پر تردد نیروهای امنیتی و دولتی در شهرستان بکواه جاسازی کنند که خوشبختانه موفق نشدند.

کارگر گفت: این مواد انفجاری بر اثر مشکلات فنی منفجر و ملا خیرالله و 5 تن دیگر از بمب گذاران گروه طالبان بر اثر این انفجار کشته شدند.

سخنگوی پلیس استان فراه گفت: در این انفجار به کسی آسیب نرسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها