انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو

بیش از ۵۰ خودروی مسروقه در تهران کشف شد

رییس پلیس غرب استان تهران با اشاره به انهدام باند بزرگ سارقان خودروهای سنگین از دستگیری 11 عضو این باند و کشف 10 دستگاه خودروی سنگین مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۶۷۷
باند سرقت خودروهای سنگین منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ناصر اصلانی گفت: در جریان اجرای طرح مقابله با سرقت توسط کلانتری 13 امیریه شهریار، پنج نفر دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان تهران شدند.

وی افزود: پس از بررسی و تحقیقات پلیس، شاسی و مقادیری از قطعات یک دستگاه خودروی کامیون بنز توسط ماموران پلیس آگاهی استان در تهران کشف شد و به همین جهت پرونده وارد مرحله تازه ای شده و اکیپ ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار اصلانی تصریح کرد: با بررسی سوابق متهمان دستگیر شده، مشخص شد یکی از آنها دارای سوابق متعدد کیفری بوده و به همراه همدستان پس از سرقت خودورهای سنگین در تهران بزرگ و شهرستانهای غرب استان تهران و انتقال آنها به باغی در شهرک امیریه شهریار، به اوراق و اسقاط کردن آنها می پرداختند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: متهم در بازجویی های پلیس به سرقت 10 دستگاه کامیون بنز و فروش آنها به مالخران در شهرستان آباده شیراز و ضایعاتی های شهرستانهای شهریار، اسلامشهر و ملارد اعتراف کرد. با همکاری سرکرد باند سارقان خودروهای سنگین سه مالخر اموال مسروقه در شهرستان آباده شیراز و سه مالخر دیگر در کرج و شهرک جعفریه ملارد دستگیر شدند.

گفتنی است با ارسال پرونده سارقان به مراجع قضایی، سارقان با قرارهای 700 و 500 میلیون ریالی روانه زندان شدند و متهم اصلی جهت شناسایی سایر مالخران در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها