دیدار نمایندگان مجلس با «پایتختی‌ها»

جمعی از نمایندگان استان گلستان، نماینده پارلمانی صداوسیما و مدیر شبکه یک روز دوشنبه با حضور در پشت‌صحنه سریال «پایتخت 3» ‌در جریان روند تولید این سریال قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۵۴۷۹۶

به گزارش روابط‌عمومی شبکه یک، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده پارلمانی سازمان صداوسیما درباره این سریال گفت: سریال پایتخت مسائل متعدد اجتماعی را مطرح می‌کند و همین باعث می‌شود مورد توجه نمایندگان مجلس که ارتباطات گسترده‌ای با مردم دارند، قرار گیرد.

رحمت‌الله نوروزی، نماینده علی‌آباد کتول هم یادآور شد: سریال«پایتخت 3» مجموعه‌ای متناسب با فرهنگ اجتماعی ایران است که موضوعات تحکیم خانواده، شعائر اسلامی و اعتقادات مردم بخوبی در آن گنجانده شده است.

محمدجواد نظری، نماینده مردم کردکوی و بندرگز بعد از دیدن بخش‌هایی از پایتخت 3 گفت: من یکی از طرفداران پرو پاقرص این سریال هستم؛ سریالی که مسائل فرهنگی مطرح شده در آن باعث تغییر رفتارهای غلط از جمله بی‌توجهی به سالمندان می‌شود. عیسی امامی، نماینده گرگان و آق‌قلا اظهار کرد: به نظرم پایتخت 3 جذاب‌تر از مجموعه‌های قبلی این سریال است، بویژه این‌که این سریال توجه خاصی به مسائل فرهنگی و اعتقادات مردم و همچنین فرهنگ و ادب بومی منطقه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها