الریان از استقلال پیش افتاد

سوتی بزرگ مهدی رحمتی !

عکسی که به تازگی مدافع استقلال بر روی اینستاگرام خود قرار داده حکایت از کم شدن اختلافات او با دیگر مدافع آبی پوشان دارد.
کد خبر: ۶۵۴۶۲۳
وقتی اختلافات در استقلال کمرنگ می شود + عکس

به گزارش جام جم ورزشی، در روزهایی که لیگ برتر تعطیل شده و تمام تمرکز بازیکنان استقلال تهران روی لیگ قهرمانان آسیاست، شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که تا حدودی اختلافات میان بازیکنان آبی پوش فروکش کرده و آنها نسبت به گذشته به یکدیگر نزدیک تر شده اند.
عکسی که به تازگی امیر حسین صادقی روی اینستاگرام خود گذاشته، حکایت از چنین اتفاقی دارد. صادقی در این عکس تصویری از خودش و عمران زاده را به نمایش درآورده و از هواداران استقلال خواسته برای موفقیت این تیم در بازی با الریان قطر دعا کنند.
قرار گرفتن صادقی و عمران زاده در یک قاب عکس در شرایطی است که این دو پیش از این روابط صمیمی با یکدیگر نداشتند. عمران زاده نزدیک ترین بازیکن استقلال به مهدی رحمتی است و به همین دلیل میان او و امیر حسین صادقی فاصله وجود دارد.
اختلافات امیر حسین صادقی و مهدی رحمتی از سال گذشته شروع شد و روابط این دو در استقلال همچنان سرد است. مربیان استقلال نیز از چنین موضوعی اطلاع دارند اما تا به امروز نتوانسته اند این د را به هم نزدیک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها