دومین گام نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

استقلال به فکر جبران، فولاد به دنبال سه امتیاز

استقلال و فولاد در دومین گامشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانی از قطر و عربستان می‌روند.
کد خبر: ۶۵۴۱۷۸
استقلال به فکر جبران، فولاد به دنبال سه امتیاز

دو نماینده ایران روز سه شنبه در دومین بازی خود به مصاف حریفانشان در لیگ قهرمانان آسیا می‌روند.

* الریان قطر - استقلال ایران

الریانی‌ها که چند سالی است مشتری ثابت گروهی هستند که استقلال در آن قرار دارد این روزها حال و احوال خوبی ندارند و با قرار گرفتن در رده یازدهم لیگ قطر در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارند. جدایی تاباتا بازیکن کره‌ای این تیم باعث شده تا الریان در نقش بازی‌ساز و بازیکن طراح دچار خلأ باشد. در آن سوی میدان شاگردان قلعه‌نویی جز نظری و تیموریان همه نفراتشان را در اختیار دارند و این امر به سرمربی این تیم اجازه می‌دهد که با دست باز تیمش را ارنج کند هرچند که پر کردن خلأ تیموریان در استقلال کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. آبی‌پوشان در گام نخستشان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب عربستان شکست خوردند و اگر می‌خواهند شانس صعودشان همچنان بالا باشد محکوم به شکست الریانی هستند که به الجزیره در بازی نخستش باخته است.

الریانی‌ها در گام نخستشان با حساب سه بر دو قافیه را به الجزیره امارات باختند و برای جبران مافات محکوم به پیروزی برابر آبی‌پوشان تهرانی هستند؛ امری که به نظر دشوار می‌آید چرا که استقلالی‌ها با وجود همه مشکلات مالی‌ای که درگیر آن هستند به رقابت‌های آسیایی نگاه ویژه‌ای دارند و می‌خواهند با پیروزی در این میدان، شکست در بازی نخستشان را به فراموش بسپارند و برای با الجزیره آماده شوند.

استقلال و الریان فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا با هم همگروه بودند و آبی‌پوشان در قطر برابر این تیم به تساوی سه بر سه رسیدند و در بازی برگشت شاگردان قلعه‌نویی با حساب سه بر صفر الریان را بردند تا در یک قدمی صعود به مرحله بعدی قرار بگیرند.

به نظر می‌رسد آبی پوشان با ترکیب مهدی رحمتی، مجید غلام نژاد، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، جی‌لوید ساموئل، پژمان نوری، هاشم بیگ زاده، آرش برهانی، ایمان مبعلی و محمد قاضی در این بازی به میدان بروند.

این دیدار ساعت 19 به وقت تهران در قطر برگزار می‌شود.

دیگر دیدار این گروه را الشباب و الجزیره در عربستان برگزار می‌کنند.

* فولاد – الفتح عربستان

شاگردان حسین فرکی در دومین گامشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفتح عربستان می‌روند. با توجه به اینکه بعد از سال‌ها فولاد در اهواز میزبان یک بازی آسیایی است، انتظار می‌رود که هواداران این تیم ورزشگاه را پر کنند و همین امر می‌تواند به آنها کمک کند تا اولین سه امتیازشان در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند.

فولادی‌ها در این دیدار یکی از موثرترین بازیکنان خود را در اختیار ندارند. آرش افشین به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده و باید دید حسین فرکی برای جایگزینی این بازیکن چه تصمیمی می‌گیرد. فولاد خوزستان در حال حاضر صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است و در وضعیت خوبی به سر می‌برد و با توجه به نمایش خوب آنها در بازی با الجیش به نظر می‌رسد آنها توان شکست الفتح در اهواز را داشته باشند.

الفتحی‌ها در بازی قبلی‌شان برابر بنیادکار ازبکستان در عربستان به تساوی بدون گل رضایت داده‌اند و در این گروه هر چهار تیم بدون گل زده و با یک امتیاز هم رده قرار دارند و کسب پیروزی از سوی یک تیم می‌تواند آن تیم را به عنوان مدعی اصلی صعود معرفی کند.

الفتح در حال حاضر با کسب 25 امتیاز در لیگ عربستان در رده هفتم قرار دارد و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با توجه به فاصله زیادش با تیم‌های صدرنشین، بعید به نظر می‌رسد بتواند جواز حضور در لیگ قهرمانان سال آینده آسیا را بدست آورد.

دیدار فولاد ایران و الفتح عربستان ساعت 16:30 در اهواز برگزار می‌کنند.

دیگر دیدار این گروه را الجیش قطر و بنیادکار ازبکستان در قطر برگزار می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها