اسکورسیزی و دی‌کاپریو دست خالی ماندند

همه برگزیدگان اسکار 2014

با نزدیک شدن به برپایی مراسم رسمی اسکار 2014 شمارش معکوس برای اهدای مجسمه های طلایی هشتاد و ششمین اسکار آغاز شده است.
کد خبر: ۶۵۱۵۴۸
شمارش معکوس اسکار 2014 آغاز شد

هشتاد و ششمین مراسم اسکار امشب به میزبانی الن دی جنرس کمدین 56 ساله آمریکایی در دالبی تیاتر برگزار می شود.

خارج از خیابان، بخشی از بلوار هالیوود با فرش قرمز مفروش شده تا برخلاف همیشه و در هوایی احتمالا بارانی میزبان چهره های مشهور صنعت سینما باشد.

این در حالی است که دور نهایی رای گیری از 6028 عضو آکادمی روز سه شنبه به پایان رسید.

چند روزی است که برخی از چهره های سینمایی در مراسم مختلف به استقبال این مراسم رفته اند تا معرف خود و اثرشان باشند. امسال به نظر می رسد یکی از سخت ترین سال ها برای انتخاب بهترین فیلم سال باشد و این در حالی است که 9 نامزد در این بخش معرفی شده اند.

«12 سال یک برده» که نامزد 9 اسکار از جمله بهترین کارگردانی است، درامی تاریخی درباره زندگی یک مرد سیاهپوست است که در نیویورک ربوده می شود و به عنوان برده در لوییزیانا فروخته می شود. این فیلم جوایز گلدن گلوب و بفتا و اسپریت را نیز پیش از این دریافت کرده است.

چیوتل اجیفور، مایکل فاسبندر و لوپیتا نیونگ‌او بازیگران این فیلم نیز برای بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل و بهترین بازیگر زن نقش مکمل نامزد دریافت جایزه هستند.

از سوی دیگر «کلاهبرداری آمریکایی» برای چهار بازیگرش کریستین بیل، امی آدامز، بردلی کوپر و جنیفر لارنس نامزد دریافت جایزه شده است. کارگردان این فیلم یعنی دیوید او راسل سال پیش نامزد دریافت اسکار برای «کتابچه بارقه امید» بود و جنیفر لارنس برای همین فیلم اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

«کاپیتان فیلیپس»، «12 سال یک برده»، «نبراسکا»، «گرگ وال استریت»، «کلوپ خریداران دالاس» و «او» دیگر نامزدهای مدعی دریافت عنوان بهترین فیلم سال هستند.

امسال در بخش موسیقی هر چهار نامزد بخش موسیقی به اجرای زنده می پردازند و U2 با نواختن موسیقی فیلم «عشق معمولی» که برای فیلم «ماندلا: راه طولانی به آزادی» ساخته، یاد این اسطوره را گرامی می‌دارد.

در مراسم امسال از قهرمانان فیلم‌ها نیز تجلیل می شود و یک بخش ویژه برای گرامیداشت 75 سالگی فیلم «جادوگر شهر از» تدارک دیده شده است0(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها