میزبانی خوبی از ما نشد

اعتراض سرمربی کویت به زمین تمرین

سرمربی تیم فوتبال کویت گفت: برای بازی راگبی به ایران نیامدیم و زمین خوبی در اختیار ما قرار نگرفت.
کد خبر: ۶۵۱۳۶۲
اعتراض سرمربی کویت به زمین تمرین

ژوروان ویرا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل ایران در مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: در ابتدا می خواهم گله‌ای داشته باشم چون 40 دقیقه پشت در منتظر ماندیم و یک بازیکن من که می‌خواهد فردا بازی کند نباید یک ساعت پشت در منتظر بماند.

وی افزود: بازی فردا فرصت خوبی برای من و کارلوس کروش است که نفرات خود را امتحان کنیم اختلاف امتیاز بین دو تیم بسیار زیاد است و نمی توانیم جای خود را عوض کنیم البته نیامدیم که اینجا توریست باشیم و می‌خواهیم رنکینگ کشورمان را در فیفا و آسیا بالاتر ببریم.

سرمربی تیم ملی کویت در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازیکنانی در اینجا داریم که قبلا در قطر و عمان بازی کرده‌اند و حالا فرصت جدیدی دارند. بازیکنان با تجربه دیگری مثل نواف در تیم ما حضور دارند که می‌توانند فردا کمک زیادی به ما کنند.به تهران آمدیم و می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم هدف ما راضی نگه داشتن مردم کشورمان است.

ویرا تأکید کرد: بار دیگر گله‌ خود را تکرار می‌کنم چون باید به ما توجه می‌شد وقتی تیمی به کویت می‌آید خیلی از آنها میزبانی خوبی می‌کنیم اما زمینی که در اینجا در اختیار ما قرار دادند کیفیت خوبی نداشت و نیامدیم راگبی بازی کنیم. ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم توقع ما پذیرایی بهتری بود. شما خبرنگاران من را می‌شناسید و ایران برایم غریب نیست. زمین‌ها و تیم‌های ایران را می شناسم می‌شد برای ما شرایط بهتری فراهم کرد. فقط به ما گفتند در کدام زمین بازی‌ کنید و گزینه‌ای در اختیارمان نگذاشتند اما اگر ایران به کویت بیاید از آنها پذیرایی خوبی خواهیم داشت. نمی‌خواهم این گله را به یک مشکل بزرگ تبدیل کنم اما فقط حس خود را بیان کردم. اگر گله می‌کنم به خاطر این است که دوستان زیادی در اینجا دارم سوغاتی زیادی از اینجا برای دوستانم برده‌ام اما حقیقت امروز این بود.

خبرنگاری گفت فکر نمی‌کنید بیش از حد به حاشیه می‌روید، ایرانی ها مهمان نواز هستند و بهتر است از روش تیم خودتان صحبت کنید، که ویرا پاسخ داد: این حق من است و می‌توانم در اینجا صحبت کنم (این صحبت سرمربی تیم ملی کویت به حالت اعتراض بود)

وی تأکید کرد: من در خصوص بازی هم صحبت کردم اما شما گوش نکردید. متاسفانه این خبرنگار با من اسپانیایی صحبت می‌کند و من هم اسپانیایی پاسخ او را می‌دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها