پیرمرد 70 ساله‌ را با چاقو کشت

پایان زندگی مخفیانه مرد اخراجی + عکس

دعوای پسرعموها با قتل پایان یافت

دستبند پلیس، پایانی بر زندگی مخفی متهم فراری

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم به قتل فراری گناوه ای پس از چند ماه زندگی مخفیانه شناسایی و دستگیری شد.
کد خبر: ۶۵۱۲۹۰
دستبند پلیس، پایانی بر زندگی مخفی متهم فراری

سردار حیدر عباس زاده گفت: اواخرماه مهر سال جاری در زمین های کشاورزی روستای «بهمنیاری» از توابع شهرستان گناوه بین دو برادر بر سر قطعه زمینی اختلاف و درگیری بالا گرفت و طرفین دعوا با اطلاع به فرزندان خود، ضمن تشدید دامنه اختلافات موجب درگیری های مسلحانه میان پسرعموها شدند.

وی افزود: بر اثر تیراندازی طرفین دو برادر به نام های «فریدون» و «فریبرز» مورد اصابت گلوله قرارگرفتند که «فریدون» فوت کرد و پای «فریبرز» مجروح شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ضاربان که دو برادر بودند متواری شدند و به ضورت مخفیانه زندگی می کردند اما با اقدام و طرح های اطلاعاتی و امنیتی پلیس مخفیگاه متهم به قتل در یکی از روستاهای شهرستان دشتی استان بوشهر شناسایی شد.

عباس زاده افزود: در یک عملیات پلیسی متهم به قتل به نام «ه.ق» به همراه فردی که در جابه جایی متهمان نقش داشت دستگیر شد و در اعتراف های اولیه به قتل «فریدون» با شلیک گلوله اعتراف کرد.

وی با بیان این که دستگیری این متهم به قاتل باعث ارتقای امنیت روانی شهرستان و تقدیر و تشکر مردم و مسوولان از پلیس شده است، افزود: ریش سفیدان و بزرگان با سعه صدر و خویشتنداری می توانند در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار نقش مهم و ارزشمندی ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل برخی از جرائم در استان بوشهر از جمله قتل و تیراندازی، اختلافات و درگیری های خانوادگی، قومی و قبیله ای است که پلیس در پیشگیری از وقوع آن نمی تواند نقش بازدارنده ای داشته باشد بلکه خود خانواده ها و بزرگان قوم بهترین عامل بازدارنده در این رابطه هستند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها