رتال مادرید با پیروزی راحت و یکطرفه بر شالکه خیال خود را راحت کرد و گالا تاسرای و چلسی با تساوی در استانبول ؛ کار را به دیدار برگشت کشیدند .
کد خبر: ۶۵۰۴۷۲
تساوی گالا و چلسی در شب جشنواره گل رئال‌مادرید


با تساوی چلسی و گالاتاسرای و پیروزی پرگل رئال‌مادرید، مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.


گالاتاسرای در دیداری حساس در خانه میزبان چلسی بود که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حرکت خوب سزار آزپلیکوئتا و پاس این بازیکن به تورس باعث شد تا مهاجم اسپانیایی در دقیقه 9 برای چلسی گلزنی کند.

در ادامه دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر چلسی به پایان برسد. در نیمه دوم چجو مدافع پیش‌تاخته میزبان موفق شد از روی کرنر گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار شالکه و رئال مادرید در آلمان به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد در یک بازی یک‌طرفه با نتیجه 6 بر یک به پیروزی برسد. کریم بنزما و گرت بیل هر دو گل رئال را در نیمه نخست به ثمر رساندند.

در نیمه دوم نیز رئالی‌ها باز هم تیم برتر میدان بودند و موفق شدند با ضربه کریستیانو رونالدو به گل برسند. در ادامه باز هم رئال به گل رسید. باز هم پاس رونالدو برای بنزما رئال را به گل رساند. گرت بیل سپس موفق شد گل پنجم را به ثمر برساند و رونالدو زننده ششمین گل رئال بود. تک گل شالکه میزبان را نیز در دقیقه پایانی هونتلار به ثمر رساند.

بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در هفته آینده برگزار نخواهد شد و تیم‌ها استراحت خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها