روی خط جام​جم ورزشی

پیکه مصدوم شد

جرارد پیکه، مدافع ملی‌پوش بارسلونای اسپانیا به دلیل مصدومیت دو هفته نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.
کد خبر: ۶۴۹۶۶۶

بارسلونا که به دلیل شکست مقابل سوسیه‌داد و از دست دادن صدر جدول لالیگا وارد بحران شده حالا باید با مصدومیت مدافع خود هم کنار بیاید. طبق اعلام کادر پزشکی بارسلونا، پیکه در ناحیه ساق پای راست دچار کشیدگی رباط شده است.

سیمئونه: در بدترین زمان باختیم

یکی از عجیب‌ترین نتایج هفته بیست و پنجم لالیگا علاوه بر شکست بارسلونا، شکست 3 بر صفر آتلتیکومادرید دیگر ضلع قهرمانی مقابل اوساسونا بود.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آتلتیکو مادرید در این باره گفت: ما در بدترین زمان ممکن شکست خوردیم. البته وقتی حریف بهتر از شماست، باید به او تبریک گفت. اوساسونا واقعا عالی بازی کرد و ما را بعد از زدن دو گل شگفت‌زده کرد.

قهرمانی نادال در حضور رونالدو

رافائل نادال تنها چهار هفته بعد از ناکامی بزرگ در رقابت‌های اوپن استرالیا فاتح رقابت‌های تنیس اوپن ریودوژانیروی برزیل شد. رافائل نادال اسپانیایی در فینال این رقابت‌ها الکساندر دلگوپولوف اکراینی را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد. نادال پس از قهرمانی در برزیل گفت: بسیار خوشحالم، دوران سختی را پشت سر گذاشتم، اما اکنون سربلند هستم.

نکته جالب حضور رونالدو اسطوره فوتبال برزیل در این دیدار بود. او که یکی از طرفداران نادال است از نزدیک بازی تنیسور مورد علاقه خود را تماشا کرد.

سیدورف؛ امیدوار به آینده

میلان در هفته بیست و پنجم سری A سمپدوریا را شکست داد تا کلارنس سیدورف از ادامه روند صعودی میلان در هفته‌های آینده بگوید. کلارنس سیدورف در مورد پیروزی تیمش به اسکای اسپورتس گفت: مهم‌ترین مساله در این دیدار این بود که احساس کردم تیمم همچنان در حال رشد است. البته رسیدن به سه امتیاز کامل نیز به کل تیم کمک کرد. پیروزی در این دیدار قدرت ذهنی بالایی برای دیدارهای آینده به تیم می‌دهد.

جنجال بزرگ پس از شهرآورد ترکیه

شهرآورد پربیننده ترکیه که بین گالاتاسرای و بشیکتاش برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود گالاتاسرای به پایان رسید. در این دیدار فیلیپ ملو، بازیکن گالاتاسرای اخراج شد تا این اخراج مسبب تمام دعواهای خیابانی پس از این دیدار باشد. پس از این دیدار هواداران هر دو تیم در خیابان دعواهای شدیدی با یکدیگر داشتند تا پای پلیس به این دعواها باز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها