کرش: وظیفه بزرگی بر دوش داریم

در شبی که باز هم خبری از بازیکنان ملی‌پوش نبود، مراسم همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی با حضور وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی پرتغالی تیم ملی و رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سالن اجلاس سران برگزار و طی آن تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال و اسپانسر جدید امضا شد.
کد خبر: ۶۴۹۱۹۰

در این میان یکی از خوشحال‌ترین افراد کارلوس کرش بود. او که باور داشت با حضور اسپانسرهای جدید، با خیالی آسوده‌تر می‌تواند برنامه‌‌های تدارکاتی تیم ملی را پیگیری کند، در این مراسم از نهاد ریاست جمهوری و همین‌طور وزیر ورزش و جوانان که در این مدت به بهترین شکل ممکن تیم ملی را مورد حمایت قرار دادند تشکر کرد و گفت: 114 روز تا حضور در جام‌جهانی باقی مانده است، یا به عبارتی فقط 16 هفته. در کشورهای فوتبالدوستی مثل ایران، آرژانتین و برزیل هم تخمین زده شده که بیش از 45 درصد جمعیت بازی‌ها را به طور زنده تماشا خواهند کرد. این به آن معناست که ما فقط 114 روز از وظیفه بزرگی که بر‌دوش داریم، فاصله داریم و خوشحالیم که این همکاری را میان فدراسیون و بانک پاسارگاد برای حمایت از تیم ملی شاهد هستیم. از جانب فوتبال می‌خواهم از این فرصت استفاده و از اسپانسرهای جدید تیم ملی تشکر کنم که برای حمایت از تیم ملی قدم پیش گذاشتند. آنها قطعا افسوس این فرصت را نخواهند خورد.

در این مراسم مهدی تاج، عباس ترابیان، حسین کلانی، محمود خوردبین، یحیی گل‌محمدی، حسن روشن، محمد زادمهر و‌ سعید مظفری‌زاده به همراه برخی از چهره‌های سینمایی حضور داشتند. به گفته عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، اسپانسر جدید تیم ملی تا هشت میلیارد تومان برای درآمدزایی در فدراسیون پیشنهاد داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها