جام‌جم بررسی می‌کند:

ریشه‌های فساد اقتصادی

وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: حمایت از سرمایه گذاری به این معنا نیست که برای پویایی اقتصاد ، فسادها را نادیده بگیریم بلکه جلو فساد را می بندیم تا پویایی اقتصادی شکل گیرد.
کد خبر: ۶۴۸۸۲۱
جلو فساد را می‌بندیم تا پویایی اقتصادی شکل گیرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی امروز در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: اعتقاد ما این است که وزارت اطلاعات باید به ماموریت‌های ذاتی خود بپردازد و نمی تواند به مسایل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی راهکارهای امنیتی ارائه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه وزارت اطلاعات وظیفه تضعیف یک جناح و جریان خاص یا تقویت آن نیست گفت: وظیفه این وزارتخانه تامین امنیت است.

علوی یکی از وظایف وزارت اطلاعات را تامین امنیت اطلاعات دانست و گفت: اگر می خواهیم شرایط اقتصادی کشور دچار تحول شود باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی را تقویت کنیم.

وی گفت: هدف ما حمایت از سرمایه گذاری سالم و مولد است و هر سرمایه گذاری که به ایجاد اشتغال کمک کند حمایت می شود.

وزیر اطلاعات سرمایه گذاری خارجی را نیز در کنار سرمایه گذاری در تامین امنیت مؤثر دانست.

علوی افزود: حمایت از سرمایه گذاری به این معنا نیست که برای پویایی اقتصاد، فسادها را نادیده بگیریم بلکه جلو فساد را می بندیم تا پویایی اقتصادی شکل گیرد.

وزیر اطلاعات گفت : این وزارتخانه از تولید کنندگان حمایت می کند و اگر سرمایه گذاری‌هایی که به تولید و اشتغال ختم شود کسی بخواهد اشکال گیری کند با فرد خاطی مقابله می کند.

وی افزود: پنجه فولادی وزارت اطلاعات برای چنگ انداختن به گلوی دشمنان است و در مقابل، دست نوازش و حمایت برای ملت خواهیم داشت.

وزیر اطلاعات گفت: تامین امنیت در جامعه بسیار حساس است که در آن باید حق‌الناس رعایت شود و در این مسیر نسبت به مدیران که سرمایه‌های جامعه هستند بسیار حساس هستیم و حمایت می‌کنیم.

در این مراسم آقـای محسنی بـه عنوان مدیرکل اطلاعات استان فارس معرفی و از خدمات آقای کریمی مدیرکل سابق قدردانی شد.

وزیـر اطـلاعات همچنین عصرامروز با آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب نمـاینده مـردم فـارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها