روی موج رادیو

«جمعه‌ها با رادیو» در دنیای مشاغل

فرزاد حسنی با برنامه «جمعه‌ها با رادیو» همکاری می‌کند که روزهای جمعه ساعت 17 از رادیو ایران پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۰۰۵

فرزانه ناظری، سردبیر «جمعه‌ها با رادیو» با اعلام این خبر گفت: این برنامه هر هفته یک شغل را با حضور مهمانان حضوری و تلفنی در فضایی شاد و سرگرم‌کننده بررسی می‌کند.

ناظری ادامه داد: تاکنون افرادی چون محمدعلی کشاورز، مهدی پاکدل، رضا کیانیان و گوهر خیراندیش از مهمانان حضوری و تلفنی این برنامه بوده‌اند. این هفته شغل مهندسی با حضور زن و شوهری که مهندس هستند به مردم معرفی می‌شود. در بخش تلفنی فرزاد حسنی برنامه را همراهی می‌کند و در بخش مسابقه بین ورزشکاران دو نفر از قدیمی‌ترین‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال حضور دارند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد طارمی و گویندگی فاطمه نیرومند و ابوالفضل آقاخانی از رادیو ایران پخش می‌شود.

قطب‌الدین صادقی، مهمان رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران روز جمعه میزبان قطب‌الدین صادقی نویسنده، کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «تمام قد» است.

برنامه «تمام قد» به تهیه‌کنندگی نوشین رهگذر و مجری کارشناسی فریبرز دارایی با دعوت از برترین هنرمندان، پیشکسوتان و چهره‌های برجسته و ماندگار در عرصه‌های هنری، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی جمعه‌ها از ساعت 22 و 30 دقیقه همراه شنوندگان رادیو تهران است. قطب‌الدین صادقی با حضور در برنامه «تمام قد» رادیو تهران از خود، خانواده و خاطرات و برنامه‌هایش می‌گوید.همچنین برنامه «شطرنج با شیطان» که امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود، جلسات خانگی و عرفان‌های نوظهور را بررسی می‌کند.این برنامه با حضور نجمه جعفری کارشناس آسیب‌شناسی اجتماعی دینی و میرزاییان مدیر انجمن نجات از عرفان حلقه با بررسی و تحلیل بروز عرفان‌های نوظهور در جلسات خانگی، شنوندگان را بیدار می‌کند و آنها را از آسیب‌های وارده بازمی‌دارد. امیرعباس عبداللهی کارشناس مجری برنامه و سعید بارانی گوینده این برنامه هستند.

شعرخوانی هوشنگ ابتهاج در رادیو فرهنگ

برنامه ققنوس فردا ضمن بررسی اشعار هوشنگ ابتهاج، شعرخوانی‌هایش را پخش می‌کند.«ققنوس»، برنامه‌ای از گروه فرهنگ و ادب رادیو فرهنگ است که روزهای جمعه ساعت 15 و 30 دقیقه با موضوع شعر معاصر تقدیم مخاطبان می‌شود. کارشناس برنامه ضمن بیان شرح احوال و زندگینامه هوشنگ ابتهاج متخلص «به سایه» درباره سبک شعری این شاعر بزرگ و جایگاه او در شعر معاصر ایران گفت‌وگو می‌کند. بخش‌هایی از شعرخوانی‌های سایه با صدای خودش در این برنامه پخش می‌شود. سردبیر و تهیه‌کننده برنامه مرتضی صداقتگو است.

فقه پویا در رادیو معارف

رادیو معارف مبانی، مستندات و لوازم نظر مقام معظم رهبری در مورد فناوری هسته‌ای را در برنامه «فقه پویا» بررسی می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی رادیو معارف، نظر به اهمیت فتوای تاریخی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره تحریم تولید، انباشت و به کارگیری سلاح هسته‌ای و همزمان با برگزاری همایش ملی فقه هسته‌ای، برنامه «فقه پویا» این موضوع را بررسی می‌کند.

این برنامه کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت (ع) به سردبیری و تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام محمدجواد طوسی و گویندگی سید مرتضی موسوی نژاد است که ساعت 14 و 45 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها