وینگادا در یک قدمی تیم امید ایران

نلو وینگادا، مربی پرتغالی در شرایطی برای مذاکره نهایی برای به عهده گرفتن سکان هدایت تیم امید عصر دیروز وارد تهران شد که قرائن و شواهد نشان می‌دهد دو طرف پیش از این به توافق نهایی دست یافته‌اند و سفر وینگادا به تهران برای عقد قرارداد است.
کد خبر: ۶۴۵۶۱۰

وینگادا در حالی به توافق اولیه با فدراسیون فوتبال کشورمان دست یافته است که دیروز از فدراسیون فوتبال شنیده شد این توافق با خواسته کارلوس کرش، سرمربی تیم ملی بزرگسالان انجام شده تا وینگادا که پیش از این با نشستن در تک بازی ایران مقابل قطر کنار کارلوس کرش، هماهنگی خود را با هموطن خود نشان داد، در راس تیم امید قرار گرفته و همه جوره با کرش هماهنگ باشد. در این باره هوشنگ مقدس، مشاور امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال به فارس گفت: کرش از سوی کفاشیان موظف شده بود تا قبل از سفر وینگادا به ایران با او صحبت کند، کرش در این گفت‌و‌گوها او را تشویق به حضور در ایران کرد.

اما هادی آیت‌اللهی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر این‌که در انتخاب سرمربی تیم امید هماهنگی لازم با کمیته ملی المپیک انجام خواهد شد، گفت: ما هیچ کشمکشی با کمیته ملی المپیک نداریم و باید بخشی از کارها را با آنها هماهنگ کنیم؛ چرا که بخشی از هزینه‌های تیم امید بر عهده آنهاست. از طرفی بازی‌های مقدماتی آسیایی اینچئون در راه است و کمیته ملی المپیک متولی این مسابقات است و باید بخشی از کار را با آنها هماهنگ کنیم.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در ارتباط با این‌که گفته می‌شود غیر از وینگادا چهار گزینه دیگر هم مد نظر فدراسیون فوتبال است، عنوان کرد: ما از مدت‌ها قبل در حال مذاکره با وینگادا هستیم و امروز او را دعوت کردیم تا سایر توافق‌ها را با او انجام دهیم و گزینه دیگری هم نداریم. اگر نتوانیم با وینگادا به توافق نهایی برسیم گزینه ایرانی مد نظرمان است. البته با وینگادا هم به توافق رسیده‌ایم که دستیار اول او ایرانی باشد.

فروش 51 درصد بلیت‌های ایران در جام‌جهانی

7880 سهمیه بلیت برای بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در سه دیدار مرحله مقدماتی جام‌جهانی فوتبال برای فروش از سوی فیفا ارائه شد که در موعد مقرر بیش از 51درصد آن یعنی 4069 بلیت به فروش رفت و سایر سهمیه‌ها به صورت مازاد در اختیار فدراسیون بین‌المللی فوتبال قرار گرفت. محمد درخشان، مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: در بازی ایران با نیجریه سهمیه فدراسیون فوتبال ایران 1840 بلیت بود که ایرانی‌های سراسر جهان 1228 بلیت را خریداری کرده‌اند و 612 بلیت مازاد ماند. البته درباره بلیت‌های مازاد باید بگویم آنها در اختیار فیفا قرار می‌گیرد تا به فروش برسد.

پیش از این عنوان شده بود قیمت بلیت‌های دیدار ایران و نیجریه بین 600 هزار تومان تا یک میلیون تومان، ایران ـ آرژانتین 950 هزار تومان تا یک میلیون و 700 هزار تومان و ایران ـ بوسنی حدود یک میلیون تومان است. ‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها