همه جا غیر از ایران از فوتبال لذت می برند

قلعه نویی: بازیکنان ، استقلالی بازی کنند!

سرمربی استقلال ضمن تبریک به آرش برهانی برای صد گله شدنش با انتقاد شدید از محجوب مالک ملوان می‌گوید شاید روزی به این سوال پاسخ دهد که امثال او از کجا وارد فوتبال ایران شده‌اند؟!
کد خبر: ۶۴۴۶۸۸
قلعه‌نویی: ورود برخی افراد به فوتبال شائبه‌برانگیز است


امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر سایپا درباره این دیدار گفت: خدا را شکر بعداز چند بازی که نتیجه لازم را نگرفتیم با یک بازی خوب و منطقی پیروز شدیم. اعتقاد دارم سایپا یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ است. اما نیمه دوم با تغییراتی که دادیم دوندگی بیشتر به تیم تزریق شد و گل زدیم. بعد از آن با لایه‌های دفاعی فضا را از سایپا گرفتیم و در ضد حمله گل دوم را زدیم. از بازیکنانم و هواداران که امروز در این سرما به ورزشگاه آمدند متشکرم. همین تعداد کم‌شان به اندازه 100 هزار نفر ارزش دارد. خدا را شکر با این برد می‌توانیم به لحاظ روحی و روانی آماده‌تر شویم و برای بازی‌ها بعد خسرو حیدری اضافه می‌شود و برای بازی‌های آسیایی آماده‌تر می‌شویم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره آرش برهانی و گلزنی‌اش به همراه بوبکر کبه در این دیدار گفت: به او تبریک می‌گویم امروز علاوه بر گلزنی دوندگی بسیار خوبی داشت. خوشحالیم که وضعیتش بهتر شده و امروز توانست خیلی به ما کمک کند. اما درباره کبه هم باید بگویم از کادر پزشکی باید تشکر کنم. او توانست امروز گل بزند و در آینده می‌تواند خیلی بیشتر هم به ما کمک کند. امیدوارم این تعطیلات به ما کمک کند و از لحاظ روحی روانی آماده‌تر شویم تا برای بازی‌های بعد دست‌مان کمی بازتر شود هم برای ادامه لیگ، هم برای رقابت‌های آسیایی.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که محجوب مالک باشگاه ملوان در مصاحبه‌ای مدعی شده که شامی که اسکوچیچ و قلعه‌نویی با همدیگر خورده‌اند در فوتبال شائبه‌برانگیز است اظهار کرد: من ایشان را نمی‌شناسم. ایشان آمدند هتل اوین ما هم دعوتش کردیم و شام خوردیم. دیشب هم با آقای طلوعی بودیم و شب قبل با کی‌روش. آمدن این افراد به فوتبال خودش شائبه‌برانگیز است. آن‌ها 6 ماه می‌آیند و فوتبال را به این روز می‌اندازند و واقعا جای تأسف دارد. من ناراحتم که در یک حکومت اعتقادی این آدم‌ها این صحبت‌ها را می‌کنند. در نهایت مربی‌شان باید درباره این مسئله صحبت کند. ما اصل مهمان نوازی را انجام دادیم. آقای شهریاری هم در آنجا بوده است. این افکار شبهه برانگیز است و اینکه چطور این‌ها به فوتبال آمده‌اند شائبه برانگیز است. اگر خواستند به این سوال پاسخ می‌دهم که از کجا به فوتبال آمده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که تیمش چقدر شانس قهرمانی در لیگ برتر دارد؟ عنوان کرد: همه چیز دست خداست. همه این چهار پنج تیم شانس قهرمانی دارند و فقط درصدهایش فرق می‌کند. ما تلاش می‌کنیم تا این روندمان را ادامه دهیم. من فکر می‌کنم تعطیلات می‌تواند به ما کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها