کد خبر: ۶۴۴۷۰۲
کفاشیان: به پرسپولیس و استقلال کمک می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال تمدید قرارداد کی روش تا 2015 خبرداد: فدراسیون ایران در صدد است تا از توانمندی های این سرمربی پرتغالی بیشتر بهره ببرد و در این زمینه گفت و گوهایی با او انجام شده است.

به گزارش جام جم ورزشی؛ علی کفاشیان با حضور در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: « بعد از بازی های جام جهانی خیلی دیر است که دنبال مربی بگردیم، اگر کی روش تمایل داشته باشد و بر سر هزینه ها و دستیارانش به تفاهم برسیم اولویت اول ما، او خواهد بود و اگرتفاهمی حاصل نشود با استفاده از تجربیات او و شناختی که از فوتبال ایران دارد کمک خواهد کرد تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم.»

کفاشیان در ادامه از تعهد فدراسیون نسبت به دوباشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: « تمام کسانی که در این 2 باشگاه فعالیت می کنند باید مسوولیت های خود را مدیریت کرده و وقت بگذارند. فدراسیون نیز در قبال هزینه ها و باقی موارد بر تعهد خودپایبند است اما کمیته انضباطی با کسانی که تهدید به ترک تیم و یا هرتهدید دیگری می کنند به شدت برخورد خواهدکرد. در این مقطع دو باشگاه پرطرفدار ما به خاطر ساختار خود مشکلات مالی داشته اند اما این ساختار به طور حتم تغییر خواهد کرد وما و وزارت ورزش و جوانان به مدیرت آن ها کمک می کنیم تا از منابع قاونی هزینه خود را تامین کنند»

رئیس فدراسیون فوتبال از جو سازی علیه بازیکنان فوتبال گلایه کرد: گاهی این فضاسازی ها ناعادلانه است. در خصوص دستمزد آن ها نباید با بی انصافی قضاوت نکنیم.

او در ادامه و در خصوص استفاده ملی پوشان از توپ های جام جهانی 2014 گفت: « برای استفاده از توپ هایی که در جام جهانی استفاده می شود به فیفا درخواست دادیم که به زودی در اختیار تیم ملی فوتیال قرار خواهد گرفت.»

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان پیامی به جامعه ورزش برای حضور پرشور در راه پیمایی 22بهمن امسال داد: " بیست و دو بهمن یکی از محورهای انقلاب است و عزم و اراده مردم را به استکبار جهانی نشان می دهد. ملت ما به طور حتم امسال کوبنده تر از همیشه در صحنه ظاهر می شوند چراکه تجربه سی و پنج ساله نشان می دهد مردم ما دربرابر ظلم و فشارمستحکم تر خواهند شد."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها