مناسبت روز

جشن‌های بصیرت

جشن‌های دهه فجر، پیام وفاداری دارد به درخت باروری که از خون شهیدان تنومند شده است و امیدبخش آتیه روشنی‌‌هاست. فجر و دهه شکوهمند آن سرآغاز دانستن باشد برای دل‌های مشتاق ملت و جوانان رشید، دانستن از پایداری، عزتمداری، پایان بحق تاریکی و آغاز باور، خواستن و توانستن، برای سعادتمندی و سعادت‌بخشی و طلیعه‌ای بر اتکا به اراده الهی.
کد خبر: ۶۴۳۵۱۶
جشن‌های بصیرت

جشن‌های پیروزی انقلاب، میثاق با سپیده‌دم رهایی و جشن آزادی از استبداد و سرفرازی و حماسه‌آفرینی است و فرخندگی آن به بصیرت‌افزایی و غفلت‌سوزی است.

جشن هشدار به حفظ ارزش‌ها و دستاوردهایی است که دشمن به آن چشم طمع دارد و ما را به توقفگاه پویایی، شکوفایی، غرورآفرینی و فجرآفرینی فرامی‌خواند، غافل از آشنایی او با روشن‌ ضمیری و فداکاری مردم خطه ایران‌زمین و پایداری آنان است.

کوچه‌ها و خیابان‌های شهر چراغان جشن حاکمیت همه ارزش‌هاست و آینه دل به تماشای حماسه و مجاهدت و تجلی زیبایی‌هاست.

جشن پیروزی ما احیای اندیشه خداباوری دارد و خودباوری عطر دل‌انگیز عشق و حضور در جاده ایمان در محور رهبری برای رسیدن به قله آرمان‌خواهی است.

عشق به این حضور و جشن انقلاب، تا همیشه ابدیت را فریاد می‌زند، عشق به فجر و دهه پیروزی انقلاب فراسوی همه واژگان خواهد بود و دلدادگی ما را به فردایی درخشان از همت، جوانمردی و ایستادگی ترسیم می‌کند. جشن انقلاب و روزهای دهه شکوهمند آن یعنی جاری شدن خونی تازه در رگ‌های غیرت و شجاعت است.

ما پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که فریاد آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان را در جای‌جای جهان هستی اجابت کنیم و یار و مددکار آنان باشیم. استقامت در راه هدف در قاموس زندگی ما افسانه نیست.

ما به افق‌های روشنی در همه جای عالم چشم دوخته‌ایم و روزنه‌های امید را در سرزمین پهناور اسلامخواهی مسلمانان و آزادیخواهان می‌بینیم و به بطلان حکومت‌های طاغوت اعتقادی راسخ داریم. جشن‌های انقلاب ما حرکت است و بصیرت و دگرگونی.

محمد خامه‌یار - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها