مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان:

خوزستان جزء پنج استان برتر کشور

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ما در خوزستان با تهاجم شدید وهابیت روبه‌رو هستیم و در برنامه دکترین مستکبران، تهاجم وهابیت طراحی شده است.
کد خبر: ۶۴۲۷۵۰
خوزستان با تهاجم جریان تکفیری مواجه است

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان که پیش از ظهر امروز در تالار مهتاب برگزار شد، اظهار کرد: مسئله اوقاف یکی از شمول ولایت فقیه و تولیت آن نیز از وظایف وی است.

وی خاطر نشان کرد: خوزستان یک استان معمولی نیست، اقوام و عشایر مختلف با فرهنگ‌های متفاوت را در خود جای داده است و کثرت امامزاده‌ها و ارادت خاص مردم خوزستان به آن‌ها باعث شده که وقف جایگاه خاصی در خوزستان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: ما در خوزستان با تهاجم شدید وهابیت روبه‌رو هستیم و در برنامه، دکترین مستکبران تهاجم وهابیت طراحی شده است.

وی با بیان اینکه روزانه با تهاجمات شدیدی مواجه هستیم اذعان کرد: مستکبران سعی در تزلزل کردن پایه‌های دینی مردم، ایجاد شبهه در اذهان و ایجاد بدبینی نسبت به حکومت را در مردم دارند.

موسوی جزایری اضافه کرد: خوشبختانه مردم اصیل و متدین خوزستان این حرف‌ها را می‌شنوند و اعتنا نمی‌کنند و در مقابل نیز هستند کسانی که فریب می‌خورند.

وی عنوان کرد: دشمنان به این مردم وعده پول می‌دهند و با توجه به فقر و بیکاری که در مردم وجود دارد هستند عده ای که فریب وعده‌های پوچ آنان را می‌خورند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان عنوان کرد: با وجود همه این مسائل و مشکلات، اوضاع در کشور تحت کنترل است البته نه کنترل قهری، بلکه کنترلی که براساس تشویق و فرهنگ است.(فارس)

newsQrCode
برچسب ها: تکفیری
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها