سرمربی تیم ملی راضی از وزارت ورزش و جوانان رفت

وزیر ورزش خیال کروش را راحت کرد

کارلوس کروش با تمجید از تعهد وزیر ورزش برای انجام برنامه‌های تیم ملی گفت که اکنون زمان جنگ داخلی نیست.
کد خبر: ۶۴۱۴۷۳
وزیر ورزش خیال کروش را راحت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: می‌خواهم ابتدا از وزیر ورزش و جوانان قدردانی کنم. باید بگویم که ما جلسه مهمی با هم داشتیم . این نشست هم برای من و هم برای تیم ملی بسیار اهمیت داشت. بسیار مهم بود که وزیر ورزش تعهد کامل برای اجرای برنامه‌های تیم ملی داشت.

 

وی ادامه داد: نسبت به تعهد وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از تیم ملی هیچ شکی ندارم. وزیر پیشنهاد کردند که فدراسیون و ما باید برای آماده سازی برنامه‌های تیم ملی تمرکز کنیم که این مساله را نیز بیش شک قبول دارم.

 

کروش در واکنش به این اظهار نظر که وزیر ورزش و جوانان از شما حمایت کرد و گفت اجازه شکایت به فتح‌الله‌زاده داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم تاکید می‌کنم که اکنون باید دست به دست هم دهیم. اکنون زمان جنگ بین خودمان نیست و باید با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین بجنگیم. من خیلی وقت است که به ایران آمده‌ام و همیشه تاکید داشتم که نوع نگرش من همین بوده و همین خواهد بود. ما در مقابل آنها نه ما در مقابل ما!

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال در واکنش به این که شما دیروز خیلی نگران بودید، تاکید کرد: من ایمان دارم با دستور وزیر ورزش و جوانان برنامه‌هایمان بسیار شفاف‌تر خواهد بود. باید برنامه‌های‌مان را پیاده کنیم و هر کاری که از دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

 

وی در پایان در واکنش به درخواست قلعه‌نویی برای برگزاری مناظره با کروش یادآور شد: هیچ نقطه‌ نظری در این باره ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها