نشست هماهنگی برگزار شد

عکس یادگاری کروش و قلعه نویی

فتح الله زاده به کمیته اخلاق می رود

منتظر پاسخ دندان شکن قلعه نویی به کروش باشید

کارلوس کروش در روز بازی استقلال با مس به تلویزیون رفت و حرف هایی درباره استقلال زد که خشم مسئولان و هواداران این تیم را برانگیخت.
کد خبر: ۶۴۱۳۷۴
منتظر پاسخ دندان شکن قلعه نویی به کروش باشید

به گزارش جام جم ورزشی ، کروش آنجا که گفت سازمان لیگ می خواهد به دلیل مشکلات استقلال لیگ را 35 روز تعطیل کند موجب ناراحتی در باشگاه آبی ها شد. فتح الله زاده بلافاصله واکنش نشان نداد و گفت کروش را در حد خودش نمی بیند اما چند ساعت بعد از طریق خبرگزاری ها اعلام کرد از کروش به فیفا شکایت می کند. هر چند در پایان بازی استقلال با مس خیلی ها انتظار پاسخ کوبنده امیر قلعه نویی به کروش را در کنفرانس خبری می کشیدند اما سرمربی استقلال از این ماجرا عبور کرد با این حال به نظر می رسد قلعه نویی در آینده ای نزدیک با مدارک و شواهد بیشتر درباره اظهارات اخیر کروش دست به افشاگری بزند.

قلعه نویی از یک بابت هم از سرمربی تیم ملی ناراحتی به دل دارد. او در پایان صحبت های کروش اعلام کرده بود در برنامه 90 حاضر به مناظره است اما کروش در پاسخ گفت وقتی برای این کارها ندارد.سرمربی تیم ملی حتی اشاره داشت به اینکه حاضر نیست با کسی که نمی خواهد تیم ملی فوتبال کشورش را در جام جهانی ببیند حرف بزند.

این واکنش صریح کروش هنوز از سوی قلعه نویی پاسخی به همراه نداشته است اما اطرافیان سرمربی تیم استقلال می گویند او منتظر است تا در وقت مناسبی جواب کروش را بدهد.در ساعت های گذشته عده ای از فدراسیون فوتبال با قلعه نویی تماس گرفتند و از او درخواست مذاکره برای اظهارات کروش کردند که ظاهرا قلعه نویی نپذیرفته و منتظر نشان دادن ضرب شست به رقیب پرتغالی است.قلعه نویی هنوز از جدایی منتظری و نکونام که یکی از عوامل جدایی این دو ستاره استقلال را کروش می داند ، ناراحت است.او آشکارا گفته بود جواد نکونام حرف کروش را با جان و دل گوش می کند و در تیم استقلال از او خط می گیرد!

از طرفی اعلام خبر شکایت فتح الله زاده از کروش از صبح امروز با واکنش های متفاوتی روبرو بوده است.برخی می گویند این کار ربطی به فیفا ندارد بلکه مدیر عامل باشگاه استقلال باید ابتدا از طریق کمیته اخلاق وارد شود.فتح الله زاده در اقدامی مشابه کروش را به آسیب زدن به بازیکنان فوتبال ایران شاغل در لیگ برتر متهم کرد و سرمربی تیم ملی را عامل بسیاری از مصدومیت ها خواند.فشردگی بازی های لیگ برتر به دلیل نحوه برنامه ریزی تیم ملی بوده که می خواهد با پایان لیگ برتر ، اردوهای تیم ملی را آغاز کند.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
راد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۰
۰
متاسفم برای مطبوعات كشور كه سنگ امیر قلغه نوعی را به سینه می زنند . درحالیكه ماهییت این شخص برای افكار عمومی اشكار می باشد به جای پرداختن به این موضوعات سخیف با حمایت از سرمربی تیم ملی باعث دلگرمی وی و افتخار افرینی در مسابقات جام جهانی باشیم .واقعا حرفهای علی دایی صحت دارد كه مطبوعات ورزشی در قبال اندكی پورسانت پشت وارو هم می زنند.

نیازمندی ها