باجگیر تلفنی تهدید به گروگانگیری می‌کرد

مردی که به قصد اخاذی میلیونی از یک فرش‌فروش، او را تهدید به گروگانگیری و کشتن فرزندانش می‌کرد، توسط ماموران اداره آگاهی غرب استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۱۳۲۲
باجگیر تلفنی تهدید به گروگانگیری می‌کرد

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، از زن و مردی به اتهام تهدید به قتل به قصد اخاذی شکایت کرد.

شاکی که صاحب یک فرش‌فروشی است، گفت: زن و مردی با تماس تلفنی یا ارسال پیامک، از من 110 میلیون تومان پول درخواست و تهدید می‌کنند در غیر این صورت فرزندانم را گروگان گرفته و به قتل می‌رسانند.

وی اضافه کرد: ابتدا به این مزاحمت‌ها توجهی نکردم، اما وقتی تماس‌های آنها بیشتر شد، خود و خانواده‌ام ترسیدیم تا این‌که مزاحمان دوباره با ارسال پیامک‌هایی تهدید کردند اگر پلیس را در جریان قرار دهم جان فرزندانم را می‌گیرند.

با طرح این شکایت و تشکیل پرونده به دستور دادیار مهدی سلیمانی، تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره آغاز شد. در ادامه ماموران، صاحبان سیمکارت‌ هایی را که با آن برای شاکی مزاحمت ایجاد شده بود، شناسایی و آنها را به پلیس آگاهی احضار کردند.

در بازجویی از این افراد مشخص شد آنها در شهرستان شهریار سیمکارت‌ها را به قیمت پایین‌تر از افراد دوره‌گرد خریده و از این‌که پیش از این با این سیمکارت‌ها برای شاکی مزاحمت ایجاد شده است، خبر نداشته‌اند.

در مرحله بعدی مشخص شد گفته‌های این افراد صحت دارد و جستجوها ادامه یافت تا این‌که چند روز پیش ماموران اطلاع یافتند یکی از مزاحمان تلفنی، دوباره با شاکی تماس گرفته و خواسته پول مورد نظر را به یکی از محله‌های شهریار بیاورد.

به این ترتیب ماموران با اطلاع از موضوع، به محلی که مزاحم قرار گذاشته بود، اعزام شده و او را که یک مرد جوان بود، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم پس از اظهارات ضد و نقیض، به تهدید شاکی و مزاحمت تلفنی به قصد اخاذی میلیونی اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، توسط دادیار سلیمانی، رئیس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عمواوغلی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
۰
۰
هرجقدرتورم وگرانی هابیشترمی شود؛ قطعاً این كارها بیشتر خواهد شد
حجار
United States
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
۰
۰
سودای ره صد ساله رو یه شبه می خوان برن!!!

نیازمندی ها