صالحی از تهران: در منطقه سرو غربی سعادت‌آباد مغازه نانوایی قرار دارد که وضع نان آن خوب نیست؛ طوری که چند ساعت بعد از خرید، دیگر نان قابل استفاده نیست. مراجعه چندباره ما به مراکز ذی‌ربط نیز تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. مسئولان امر به این موضوع رسیدگی کنند.
کد خبر: ۶۴۰۸۰۱

محمدی از گچساران: از مسئولان اداره برق گچساران می‌خواهیم به وضع روشنایی معابر و خیابان‌های شهر گچساران و بخصوص سایت مسکن مهر این شهر رسیدگی کنند.

طاهری‌وفا از شهریار: هر روز شاهد قطع درختان در شهریار و تبدیل شدن زمین‌ آنها به ساختمان و برج هستیم، ولی از طرف مسئولان ذی‌ربط هیچ اقدامی برای جلوگیری از این کار صورت نمی‌گیرد.

جمعی از شهروندان: چرا باید سهمیه بنزین خودروهای آموزش رانندگی کم شود؟

یک شهروند: به علت پرداخت نشدن بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمات این سازمان به بازنشستگان خود به هیچ‌وجه درخور این عزیزان نیست. خوب است مسئولان با در نظر گرفتن این امر راهکار مناسبی‌بیندیشند.

جوابیه: در پی درج پیامی در دوم بهمن تحت عنوان «قطارهای مترو دیر می‌رسد» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با ارسال دورنگاری اعلام کرد: به اطلاع این مسافر ارجمند و تمامی مسافران گرامی مترو می‌رساند؛ دلایل عمده توقف نکردن قطارها در برخی ایستگاه‌ها در ساعاتی از روز به ترافیک خط و ازدحام مسافران درون واگن‌ها و نیز تکمیل گنجایش و ظرفیت قطار و در نتیجه پوشش تاخیرات حرکتی ناشی از آن بستگی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها