فتح‌الله‌زاده: امیدواریم بتوانیم آندو را نگه داریم

تیموریان هم قطری می‌شود

بعد از پیوستن غیرمنتظره پژمان منتظری به تیم ام صلال و حضور جواد نکونام در الکویت، حالا استقلالی‌ها باید نگران جدایی زودهنگام آندرانیک تیموریان باشند؛ آن هم در شرایطی که جام حذفی و لیگ به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود و کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا باقی‌‌مانده است.
کد خبر: ۶۴۰۴۱۲

تیم الاهلی قطر خواهان جذب آندرانیک شده و آن‌طور که شنیده می‌شود برای امضای قرارداد با این بازیکن حاضر است رقمی معادل شش میلیارد تومان بپردازد. مدیر برنامه‌های آندرانیک تیموریان هرچند از نام تیم مذکور و رقم پیشنهادی حرفی به میان نیاورد، اما تاکید کرد پیشنهاد تیم قطری به آندو از ابتدای فصل وجود داشته است. سرژیک تیموریان به مهر گفت: این پیشنهاد تازگی ندارد و از پنج ماه قبل وجود داشته است. در واقع آنها قبل از شروع فصل آندو را می‌خواستند و پیشنهاد داده بودند که هنوز هم آن ماجرا برقرار است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آندو موافق رفتن به این تیم است، گفت: بهتر است که خود آندو دراین باره صحبت کند، ولی به من گفت که پیشنهاد قطعی است و روی آن فکر می‌کند؛ البته هنوز چیزی در این‌باره به‌طور کامل مشخص نشده است.

تیموریان درخصوص آخرین مذاکرات جدی طرفین نیز بیان کرد: آخرین بار یک‌ماه پیش بود که با یکدیگر به‌طور جدی صحبت کرده بودیم و هنوز هم آنها خواستار به خدمت گرفتن آندو هستند. به همین دلیل من برای انجام مذاکرات نهایی به قطر خواهم رفت.

دیروز مدیرعامل باشگاه استقلال هم خبر پیشنهاد قطری‌ها به تیموریان را تائید کرد و گفت: متاسفانه تیم‌های عربی با پیشنهادهای سنگین بازیکنان ما را هوایی می‌کنند و آندو نیز از الاهلی قطر پیشنهادی با رقم بالا دریافت کرده است که امیدواریم انتقال او انجام نگیرد. علی فتح‌الله‌زاده با بیان این‌که جلسه‌ای با هافبک تیمش خواهد داشت، افزود: می‌خواهم با آندو صحبت کنم و او را راضی به ماندن کنم. امیدواریم بتوانیم او را نگه داریم چون تیموریان از بازیکنان کلیدی تیم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها