قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت "ائل ارس خودرو" لغو شد و یک شرکت خارجی جایگزین آن می‌شود.
کد خبر: ۶۳۸۸۵۱
قرارداد اسپانسر فدراسیون فوتبال لغو شد

عباس ترابیان، دبیر کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال  گفت: پس از ‌آن که شرکت "ائل ارس خودرو" مهلت دوباره‌ای را برای پرداخت بدهی‌اش گرفته بود و طبق آخرین توافق باید تا اول بهمن آن را وصول می‌کرد اما متاسفانه بار دیگر چک این شرکت برگشت خورد و پاسخ تماس‌های تلفنی ما را هم نمی‌دهند. تنها مدیرشان ایمیلی برای رییس فدراسیون فرستاده است که ما مسافرتی به خارج از کشور خواهیم داشت و برمی‌گردیم!

 

وی افزود: با وصول نشدن طلب فدراسیون از این شرکت و ارزیابی شرایط فعلی، چون دیگر نمی‌توانیم بیش از این برای آنها صبر کنیم از نظر ما این قرارداد کن لم یکن تلقی می‌شود و بنده مذاکراتم را با گزینه‌های دیگری آغاز کرده‌ام. اگرچه نباید هر اسپانسری را به یکباره کنار گذاشت و باید کمک کرد تا او هم بتوانند به شرایط عادی برگردد اما فدراسیون هم مهلت کمی به این شرکت نداده است. آنها البته می‌توانند نسبت به وضع موجود پاسخگو باشند.

 

ترابیان با تکذیب شایعه جایگزین شدن یکی از اپراتورهای همراه اول به جای اسپانسر فوق، تصریح کرد: هیچ پیشنهادی از سوی چنین شرکت‌هایی دریافت نکرده‌ایم.

 

دبیر کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون از مذاکره‌اش با چند شرکت خارجی برای اسپانسرینگ فوتبال ملی خبر داد و گفت: چند شرکت خارجی با اطلاعاتی که از شرایط کنونی ایران بدست آورده‌اند، ابراز علاقه زیادی برای پذیرش اسپانسرینگ فدراسیون فوتبال کرده‌اند که در این باره پیشنهادهای مالی خوبی هم ارایه شده است. با توجه به استقبال آنها ممکن است تا پایان این ماه یکی از آنها را نهایی کنیم و البته اگر پیشنهاد نسبتا برابری از سوی شرکت‌های داخلی هم باشد، آن را بررسی خواهیم کرد.ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها