پولشویی بزرگ همچنان تحت تعقیب

تلاش برای یافتن پول های قرارداد نیمار

دروغ بسیار بزرگی که فاش شد

نیمار گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال!

نه رونالدو، نه گرث بیل. گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان کسی نیست جز نیمار برزیلی که رسوایی بزرگی در رابطه با مبلغ قراردادش به وجود آمده است.
کد خبر: ۶۳۸۸۱۲
نیمار گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال!

سایت جام جم ورزشی - تابستان امسال نیمار از سانتوس به بارسلونا منتقل شد. در ابتدا گفته می شد که مبلغ این انتقال 57.1 میلیون یورو بوده است اما به فاصله هفت ماه فاش شده است که مبلغ این قرارداد 86.2 میلیون یورو بوده است یعنی چیزی بیش از مبلغ قرارداد گرث بیل و کریستیانو رونالدو که به ترتیب به عنوان گران ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان شناخته می شدند. پولشویی صورت گرفته در رابطه با این انتقال چنین دروغ بزرگی را رقم زد.

روز گذشته ابعاد جدیدی از انتقال 57.1 میلیون یورویی نیمار به بارسلونا آشکار شد، بر اساس آخرین اخبار رسید از این مبلغ 40 میلیون یورو را والدین نیمار گرفته اند. در واقع مبلغ قرارداد این بازیکن 86.2 میلیون یورو بوده که به دروغ 57.1 میلیون یورو اعلام شده است.

بارتومئو رییس جدید باشگاه بارسلونا در نخستین کنفرانس مطبوعاتی اش این موضوع را اعلام کرد . ساندرو راسل که به نظر می آید به دلیل تخلف و پولشویی در ماجرای انتقال نیمار برزیلی از سانتوس به بارسلونا از سمت ریاست بارسلونا کنار رفته است همچنان متهم ردیف اول این ماجراست. 

رییس جدید باشگاه بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی اش تاکید کرد که از این پس هر خبری در رابطه با انتقال نیمار صریحا در رسانه ها اعلام می شود. گفته می شود نزدیک به 20 میلیون یورو از هزینه های انتقال نیمار ناپدیده شده است که به زودی دادگاهی در این رابطه تشکیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها