دو پسر جوان با حمله به راننده‌ای پشت چراغ قرمز، وی را زخمی و گوشی‌اش را سرقت کردند که یکی از آنها توسط مردم در شمال غرب تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۸۳۴۴
حمله دزدان چاقو به دست به راننده

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از دستگیری یک جوان سارق در یکی از محله‌های شمال غرب تهران خبر داد.

ماموران با اعزام به محل مشاهده کردند راننده یک خودروی وانت با ضربه چاقو از ناحیه کتف بشدت زخمی و مردم متهمی را در این رابطه دستگیر کرده‌اند.

در این مرحله مرد زخمی به مرکز درمانی منتقل و در تحقیق از افراد حاضر در محل معلوم شد آنها با شنیدن صدای کمک‌خواهی راننده متوجه شده‌اند جوان دستگیر شده همراه پسر دیگری با چاقو به راننده حمله‌ور شده و پس از سرقت گوشی وی در حال فرار هستند که یکی از آنها را دستگیر کرده‌اند.

با تشکیل پرونده، در تحقیق از مرد زخمی معلوم شد او پشت چراغ قرمز در حال صحبت با تلفن همراهش بوده که دو پسر جوان به وی حمله‌ور شده و یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به او می‌زند و پس از سرقت گوشی تلفن همراهش، هر دو بسرعت فرار می‌کنند که چند مرد رهگذر متوجه ماجرا شده و یکی از سارقان را دستگیر می‌کنند.

با اطلاعات به دست آمده از مالباخته، جوان متهم به شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه2 تهران منتقل شد.

متهم گفت: روز حادثه به پیشنهاد یکی از دوستانم، تصمیم گرفتیم پشت چراغ قرمز، تلفن همراه رانندگان را سرقت کنیم. در ادامه به خودروی مالباخته نزدیک شدیم و قصد سرقت گوشی تلفن همراهش را داشتیم که مقاومت کرد و دوستم با چاقو چند ضربه به راننده زد و پس از سرقت گوشی او متواری شد.

وی اضافه کرد: من نیز قصد فرار داشتم که مردم مرا دستگیر کردند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم از سوی بازپرس شاهنگیان، رئیس شعبه چهاردهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، تحقیقات تکمیلی از متهم در پایگاه دوم پلیس آگاهی ادامه دارد.

ماموران در تلاشند همدست متواری متهم را دستگیرکنند.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها