حدود 15 سارق مسلح به تبر و پتک روز روشن به یک جواهر و ساعت فروشی لوکس در یکی از خیابان های بسیار شیک پاریس حمله کردند.
کد خبر: ۶۰۳۶۸۲
حمله سارقان تبر به دست به یک جواهر فروشی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه 3 فرانسه، روز جمعه حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت محلی حدود 15 سارق مسلح به تبر و پتک به یک جواهر و ساعت فروشی لوکس در خیابان لا په در منطقه 2 پاریس حمله کردند.

آنها حدود 20 ساعت بسیار گرانبها را که برخی دستکم 100 هزار یورو ارزش دارند به سرقت بردند. سارقان پس از سرقت دوان دوان فرار کردند. آنها هنگام گریز ترقه های دودزا پرتاب کردند تا فرار خود را پوشش دهند. تخمین زده می شود که سارقان ساعت هایی به ارزش کلی یک تا 1.5 میلیون یورو را به سرقت برده اند.

آنها پشت سر خود فروشگاهی ویران و غارت شده را برجا گذاشتند. این سرقت مجروحی در بر نداشت فقط یکی زنان فروشنده به شدت شوکه شده است.

یک شاهد گفت: سرقت بیش از سه یا چهار دقیقه طول نکشید. خیلی سریع بود. آنها با پای پیاده ناگهان وارد جواهرفروشی شده و پس از سرقت در فاصله ای دورتر با اتومبیل فرار کردند.

ماموران پلیس بلافاصله رد سارقان را تعقیب کردند. یک ساعت بعد دو نفر از آنها در خیابان دانژو در فاصله یک کیلومتری محل سرقت دستگیر شدند. یکی از آنها 17 ساله و دیگری 24 ساله است.

آنها از اتباع مولداوی و رومانی هستند. پلیس در جستجوی سایر سارقان است.

فرانسیس ونسانتی کمیسر ارشد پلیس منطقه 2 پاریس گفت: شیوه سرقت تازگی دارد. سارقان تعداشان قابل ملاحظه بوده و سازماندهی شده بودند. آنها براساس یک برنامه دقیق عمل کردند. سارقان از قبل محل را شناسایی کرده بودند.

این دومین بار ظرف یک ماه اخیر است که ساکنان محله میدان واندوم پاریس شاهد سرقت جواهر فروشی بوده اند. در 7 سپتامبر گذشته سارقان در سرقتی خشونت بار با یک کامیون برلیه ورودی یک جواهر ساعت فروشی را داغان کرده و دست به سرقت زدند.

این مساله موجب نگرانی مالکان فروشگاه های لوکس در این منطقه شیک پاریس شده است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها