صفحه طناز طباطبایی در شبکه اجتماعی فیس بوک توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند.
کد خبر: ۶۳۷۹۷۹
۱۳۹ هزار لایک برای طناز طباطبایی در فیس بوک

 یکی از کارکردهای شبکه اجتماعی فیس بوک فراهم ساختن امکان اندازه گیری هواداران و علاقه مندان به چهره های حوزه های مختلف است.

طناز طباطبایی (زاده ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران) از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاترکشورمان ،فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است واز سال هزارو سیصد و هشتادو سه کار خود را در حوزه بازیگری آغاز نموده است.

این بازیگرایرانی نیز همچون برخی دیگر از بازیگران و کشورمان در شبکه اجتماعی فیس  بوک حضور فعالی دارد ، حضور این بازیگر زن ایرانی به گونه ای بوده است که صفحه این هنرمند در شبکه اجتماعی فیس بوک توانسته است توجه کاربران را به خود جلب نماید.

اقبال کاربران نسبت به حضور طناز طباطباییدر شبکه اجتماعی فیس بوک سبب شده است تا صفحه این بازیگر تا لحظه تنظیم این خبر با کسب صد و سی و نه هزار لایک (محبوبیت) در زمره صفحات مورد توجه کاربران فارسی زبان فیس بوک قرار گیرد.

پیام نو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرزاد(مازندران)
United Kingdom
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
۰
۰
سلام ..خانم طباطبایی شما یه بازیگر باشخصیت و خوش قیافه ای هستید..شما نقش خودتونو بازی نمیكنید بلكه با اون زندگی میكنید....ازتون به خاطر فیلمهاتون مخصوصا سرسپرده و قلب یخی و هیس... خ خ خ خ خ خ خیلی ممنونم..!شما فوق العاده اید...به امید اینكه بازم اینقدر زیبا بازی كنید...

نیازمندی ها