کد خبر: ۶۳۷۸۰۸
رمز و راز دنیای مربیگری با فرگوسن

کتاب زندگینامه و خاطرات سر الکس فرگوسن در ایران در کمتر از یک هفته تجدید چاپ شد .
 سرمربی اسطوره ای منچستر یونایتد شامل 25 فصل پر هیجان در حالی از سوی انتشارات البرز منتشر شده که این روزها با استقبال کم نظیری هم مواجه شده است. بطوری که این کتاب در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید!
خاطرات سرمربی سابق شیاطین سرخ در 320 صفحه سرشار از رمز و رازهای دنیای شخصی و فوتبالی بازیکنان و مربیان مشهور جهان است که خواندن آن همانقدر که برای جوانان فوتبال دوست جالب توجه خواهد بود، برای مربیان هم مفید و حائز اهمیت است. این کتاب را یاسین قاسمی ترجمه کرده است.
یاسین قاسمی جوان زاهدانی در گفت و گو با جام جم ورزشی گفت: نکته قابل تامل و جالب توجه این است که کتاب زندگینامه و خاطرات الکس فرگوسن پس از انتشار در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید! سر الکس فرگوسن شخصیتی بزرگ و دوست داشتنی است. انتظار چنین استقبالی را از کتاب خاطرات فرگوسن در ایران داشتیم. تب دوست داشتن شخصیت های بزرگ هیچ گاه فروکش نخواهد کرد.  فرگوسن می گوید: قهرمان واقعی کسی است که پس از باخت بازگردد و خود را ثابت کند.
سرمربی سابق باشگاه منچستر یونایتد برای کسب پیروزی و بدست آوردن جام ها فوق العاده جاه طلب بود. او شیوه مدیریتی و رهبری منحصر به فردی داشت. فرگوسن فقط سرمربی نبود … او پدر منچستر یونایتد بود!

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها