سرمربی تیم آتلتیکومادرید اسپانیا پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سویا در هفته بیستم لالیگا گفت: آتلتیکو خسته نیست، حتی اگر خسته هم باشد از پا نمی‌افتد و تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگد.
کد خبر: ۶۳۷۵۱۴

دیه‌گو سیمئونه در کنفرانس خبری پس از دیدار اتلتیکومادرید و سویا گفت: فرصت بسیار مهمی را برای صدرنشینی از دست دادیم، اما این موقعیتی است که در هفته‌های آینده هم می‌توانیم به دست بیاوریم.

وی افزود: تساوی هفته قبل با بارسلونا باعث نشد که چنین نتیجه‌ای در دیدار با سویا رقم بخورد. این مسابقه‌ای بود که تصورش را می‌کردیم. یک امتیاز گرفتیم تا هم ‌امتیاز با بارسلونا باقی بمانیم.

مارتینو: پیروزی را از دست دادیم

بارسلونا در هفته بیستم لالیگا در خانه لوانته یک بر یک مساوی کرد تا با توجه به توقف آتلتیکو مادرید با همین نتیجه صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

خراردو مارتینو در کنفرانس خبری بعد از این دیدار گفت: با این تساوی کار خودمان را سخت کردیم، اما با این حال صدر را رها نمی‌کنیم و آن را به رئال یا آتلتیکو مادرید نمی‌دهیم. وی افزود: نمی‌توانیم چیزی یا کسی را سرزنش کنیم. مستحق این نتیجه نبودیم و بدشانس بودیم که به پیروزی نرسیدیم. دروازه‌بان لوانته در این دیدار فوق‌العاده عمل کرد. عملکرد عالی او و بدشانسی ما، باعث از دست رفتن پیروزی شد. مارتینو درباره عصبانیت فابرگاس، هافبک تیمش هنگام تعویض گفت: می‌توانم تصور کنم که فابرگاس از تعویضش ناراحت بود، ولی قابل درک هم نیست که سسک بخواهد تمام 90 دقیقه را بازی کند.

بالوتلی: این پیروزی تقدیم به سیدورف

کلارنس سیدورف در نخستین تجربه مربیگری خود در میلان شاهد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ورونا در هفته بیستم سری آ بود.

ماریو بالوتلی، زننده تک‌گل این مسابقه در پایان بازی گفت: این پیروزی را به سیدورف تقدیم می‌کنیم. همیشه نخستین بازی مهم‌ترین بازی است و حالا سیدورف در نخستین تجربه مربیگری خود در میلان یک پیروزی مهم و شیرین به دست آورده است. وی افزود: ما در یک موقعیت دشوار مجبور بودیم این بازی را ببریم. سیدورف از ما خواست با چهار مهاجم بازی کنیم و فضاهای باز را ببندیم. این مساله کاملا موثر واقع شد و ما توپ را نیز در اختیار گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: من خودم را در تیم سیدورف خوشحال می‌بینم. امیدوارم میلان روز به روز بهتر شود.

مسی: بدشانس بودیم که نبردیم

تساوی یک بر یک بارسلونا در هفته بیستم لالیگا مقابل لوانته لیونل مسی را حسابی ناراحت کرده است. وی که انتظار داشت تیمش با پیروزی در این دیدار فاصله‌اش را در صدر با رئال و آتلتیکو مادرید بیشتر کند، گفت: هیچ کس نباید ما را سرزنش کند که چرا این بازی را نبردیم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم، اما به هر حال سه امتیاز این بازی را به دست نیاوردیم. وی افزود: لوانته کاملا بسته بازی کرد و به ما فضای کافی نداد. البته ما بسیار بدشانس بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها