خوزه مورینیو، سرمربی چلسی گفت: چلسی در راه قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر باید همه تیم‌ها را قربانی کند.
کد خبر: ۶۳۷۵۱۳

مورینیو پس از پیروزی مهم 3 بر یک تیمش مقابل منچستریونایتد در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: پیروزی بسیار مهمی بود. ما باید همین طور ادامه بدهیم تا به صدر جدول برسیم. چیزی که برای ما بسیار مهم است رسیدن به صدر جدول است. باید قدرت این را داشته باشیم که ابتدا به صدر برسیم و سپس با اقتدار آن را حفظ کنیم. وی با اشاره به استرس زیاد خود برای بازی با منچستریونایتد گفت: تا مرز سکته هم پیش رفتم. این بازی در حرفه مربیگری‌ام از بازی‌هایی بود که برخی اشتباهات احمقانه تیمم در خط دفاع نزدیک بود مرا دچار ایست قلبی کند. آن زمانی که یکی از بازیکنان توپ را رو به عقب به پتر چک پاس داد و او روی خط درواز‌ه‌اش دریبل ‌زد، نزدیک بود سکته کنم.

وی افزود: هنوز باید پیشرفت کنیم و من تیمم را بهتر از این می‌خواهم. منچستریونایتد اکنون شانسی برای تصاحب جام قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را ندارد و این واقعیتی است که می‌دانم دیوید مویس خوب آن را پذیرفته است. او انسان واقع‌بینی است و با این‌که شانس قهرمانی را از دست داده، اما اطمینان دارم می‌تواند منچستر را به جمع چهار تیم برتر بیاورد. گفتنی است مورینیو با این پیروزی صدمین پیروزی خود را در دوران حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی را به دست آورد. او این تعداد پیروزی را نسبت به سایر مربیان تاریخ لیگ برتر در زمان سریع‌تری به دست آورده تا رکورد قابل ملاحظه‌ای از خود بر جای بگذارد.

مویس: برای قهرمانی ناامید نیستیم

سرمربی منچستریونایتد با وجود باخت به چلسی از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد. دیوید مویس در این مورد گفت: بازی بسیار سختی بود. ما باختیم اما خوب بازی کردیم و هیچ کس نباید آن را انکار کند. باید بیشتر تلاش کنیم تا از این شرایط خارج شویم. واقعیت این است که ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی ناامید نیستیم.

تورس مصدوم شد

فرناندو تورس، ملی‌پوش تیم ملی اسپانیا و مهاجم تیم چلسی در جریان دیدار تیمش با منچستریونایتد مصدوم شد. او به دلیل مصدومیت زانو باید تعویض می‌شد، اما به دلیل این‌که چلسی تمام تعویض‌هایش را انجام داده بود در زمین ماند. او به دلیل این مصدومیت تا چند هفته قادر به همراهی چلسی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها